• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen (edit met foto's)

speedy

Detailing rookie
1 aug 2008
28
0
Hallo,
Mijn naam is Stefan (nickname Speedy) Ik lees al enige tijd mee op het forum en het werd toch echt tijd om me even voor te stellen. Ik ben nu in het bezit van een BMW 3 Touring en een Alpina Roadster S. Deze zomer ben ik met de Alpina bij de Carclean BMW clinic geweest. Hoewel ik al wel wat wist van detailen (kleien, 2 emmer techniek en het gebruik van de juiste pads en doeken) heb ik op deze clinic én op dit forum al weer enorm veel bijgeleerd.

Ondertussen heb ik buiten mijn eigen auto's ook al de auto's van mijn vader en schoonvader een grote beurt gegeven en is morgen de TVR van mijn broer aan de beurt. Ik heb mijn broer ook al attent gemaakt op de Carclean site en forum . Hij is hier zo enthousiast over dat hij (hij is autojournalist) een artikel over deze site gaat schrijven (in het blad Autokompas, is geen consumentenblad maar één van de uitgaves van de Rai-groep voor de Automotive branche)

Ik wil in ieder geval iedereen complimenteren met de vriendelijke sfeer die hier heerst, vragen worden keurig en vriendelijk beantwoord en iedereen wordt in zijn of haar waarde gelaten. Dit is helaas op ander fora wel eens anders.:)^

Alpina met hardtop
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

en open

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Groet,
Stefan
 
Welkom op het forum Stefan :cool:

Goeie actie dat er een artikel over deze site wordt geschreven :) echt geweldig!!
Uiteraard ben ik benieuwd naar een foto van je auto ;)
 
Welkom welkom hier....

Alpina Roadster....
Ken van een ander forum ook een Alpina Roadster......alleen dan "slightly modified"
Zijn in ieder geval mooie wagens !!