• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen en gelijk een vraag :)

Rudi

Detailing rookie
28 okt 2014
2
0
Hoi allemaal ik ben Rudi 29jr en sinds kort in het bezit van een zwarte opel astra station H uit 2008.
Ik heb vandaag mn eerste bestelling van carclean binnen met onder andere een sample kit van PBs met shampoo, pro polish, bh glaze en exp sealant
plus een aantal pluche verde doeken.

Maar ik ben vergeten applicator pads aan te schaffen.. Nu heb ik van carclean een mooi cadeautje erbij gekregen namelijk een Del Ufo XL Foam Applicator.
Mijn vraag is nu voor welk middel kan ik deze applicator het best gebruiken?

Ik dacht zelf voor de exp sealant en dan de pro polish en bh glaze met de peluche verde doeken in en uitpoetsen...
Alvast bedankt voor jullie hulp!

Gr. Rudi

Allereerst welkom op het forum.

Voor het aanbrengen van zowel de pro polish, de blackhole als de exp zou ik toch Foampads/applicators bestellen. Met de snelle levering heb je ze donderdag in huis.

De microvezel doeken zijn hier in mijn ogen niet geschikt voor, product wordt niet egaal aangebracht en de doek zal het grootste deel zelf opnemen en vasthouden.

Één van de belangrijkste zaken die ik hier heb geleerd is het feit dat je beter even kan wachten en het goed doen dan nu direct beginnen en er straks achter komen dat je het finaal hebt verpest.