Dank je Remon!
Dit weekend weer erg veel tijd besteed aan het polijsten. Manman, wat een werk en wat veel tijd ben je daar mee bezig. Meeste tijd is nu nog gaan zitten in de smalle stroken rondom de ramen, de dorpels en de smalle kunststof strook onderaan de portieren.
Ik doe de strook tussen onderste raamlijst en de brede "heuplijn" (zo kenmerkend voor de V70nn of P3 modellen) met de kleine pad, net als de dorpels en die kunststof strook onderaan de portieren. En dan dat alles 2 à 3 keer; eerst grof en daarna fijn, om af te schalen.
Maar goed, de bestuurders kant is nu ook helemaal klaar, en aan de passagiers kant heb ik de strook onder de raamlijsten ook al gedaan. Volgende worden dan weer de dorpel en kunststof strook aan de onderkant van de portieren, en dan voorscherm, portieren en achterscherm.
Het knapt er héél erg van op, maar zal toch ook wel blij zijn als het af is. En anders de buren wel, ik kreeg vandaag al voor de 2e keer een opmerking van één van de buren een paar huizen verderop dat het toch wel een indringend geluid was, als je in de tuin zit.....