• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen; Martijn

M.Nijenkamp

Detailing trainee
28 jan 2016
3
45
27
Emmen
Goedenavond forumleden !

Na diverse (tevreden) bestellingen en al veel informatie te hebben gehaald van het forum en de informatieve Facebook groep, waar ik af en toe een foto/bericht in plaats, wordt het tijd om mijzelf eens voor te stellen. Martijn, 18 jaar, woonachtig in de gemeente Emmen.

+- 2 jaar geleden begonnen met het handmatig wassen en sindsdien stapje voor stapje steeds verder gekomen binnen het 'detail'wereldje. Het aanwezige materiaal breidt zich uit. Ik heb diverse merken in mijn collectie, 3M; Monello, Gyeon, Chemical Guys, Collinite.. Begonnen met een Dapje 900 en inmiddels, na een uitgebreide 1-op-1 rotary-cursus, een Flex PE14-2 150 aanwezig.

Leuk om te merken is dat je begint om een mooie glans te creëren, terwijl je inmiddels ook echt de doelstelling hebt krassen & swirls te verwijderen. Een leuke, beetje uit de hand gelopen hobby! Hier wat plaatjes bij de praatjes.

"toppers" zijn toch wel de 911, de 640D gran coupé & de Cayenne uit '12 waar ik nu mee bezig ben.

w4Wdp87.webp

Bmjuq25.webp

8N3wGXe.webp

TG9ZdJW.webp

cMHzThH.webp

Ik hoop nog veel te kunnen leren, lezen en waar mogelijk zelfs tips of advies te kunnen geven. Binnenkort wil ik voor een kennis een aanhanger poetsen, welke geheel van aluminium is, maar erg dof is. Mocht iemand interessante linkjes hebben hoor ik dat graag, daar dit geheel nieuw voor mij is !

Bedankt voor het lezen!

Martijn.

• Leuk
Reacties: StijnV
Welkom Martijn.
Je hebt je al goed bezig kunnen houden de afgelopen jaren.

Misschien is dit topic wel aardig om te lezen. Wel helaas met een paar producten die niet meer leverbaar zijn.

Bedankt iedereen !

Inderdaad een fijne, verwarmde werkruimte.
Helaas niet mijn eigendom, maar ik mag & kan er wel gebruik van maken. Helemaal ideaal is de poetsbrug! :)

Vandaag heb ik er nog dankbaar gebruik van gemaakt. Koplampen gepolijst, ze waren APK afkeur, nu niet meer...
i_6133_10270_0_63_1454260215_9164.webp