• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen, Martijn

Timmers522

Detailing addict
Tester of Bling
11 sep 2017
144
55
31
Hallo Allemaal,

Ik ben Martijn, net 25 jaartjes oud (of jong:D) en woon in het mooie plaatsje 's-Heerenberg in de achterhoek.

Eens beginnen bij mijn autoverleden. Ik heb een aantal ratlook-autos gehad, waarvan ik nog steeds een groot fan van. Bij die stijl heb je genoeg aan een schuurpapiertje om je auto "schoon" te houden.
Een aantal jaar geleden zag ik een foto van een verlaagde lada 2106 en wist ik zeker dat ik zo'n auto moest en zou hebben, en deze heb ik afgelopen winter ook (na een lange zoektocht) gevonden en gekocht. De lak is rood en flink dof, dus ik hoop dit ooit zelf goed te kunnen polijsten.
Verder heb ik een lada samara baltic, welke ook rood is maar een stuk donkerder en beter kwa lak.

Detail ervaring heb ik amper, heb bij het aanschaffen van mijn eerste lada een startersset van poorboys gekocht en nu nog enkele producten van chemical guys. En nu voor mijn verjaardag mn eerste polijstmachine gekregen, en wel de volgende set: Polishing Power - DAP500 V3 Raffini Starterskit - Power Pack.

Hierbij wat fotos van mijn autos:
1981 Lada 2106
1.jpg

1998 Lada Samara
3.jpg
1998 Daihatsu Charade, daily funhok
2.jpg

Hoop hier veel te leren en tips op te doen om mijn autos (behalve de charade:p) zo mooi mogelijk te krijgen/houden!