• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen met eerste aanschaf set foto

gogo

Detailing addict
18 okt 2015
34
50
Hallo allemaal,


Ik ben 47 jaar en ik woon in midden Nederland, Ik lees al een paar maanden mee op het forum, en ik heb toen besloten om ook een set aan te schaffen, zie foto.
Ik merk wel dat het allemaal zeer verslavend is, want ik blijf spulletjes bij kopen, maar het resultaat wordt wel steeds mooier.
car detailing set.JPG



gr Gogo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op ons forum! Veel plezier hier en een mooie eerste aanschaf hoor... héél mooi :)
 
Zo dan, dat is inderdaad een aardige collectie! Meteen van vrijwel alles voorzien.


EDIT - Hmm, je woont in midden-nederland en jouw profielfoto lijkt erg op het pand van Hessing (Utrecht - The Wall) Althans, tegenwoordig is dat een ander bedrijf, dacht ik.
 
Laatst bewerkt:
Wauw.
Als het waar is dat "goed begonnen, half gewonnen" is, dan ben jij alleszins goed gestart! Indrukwekkende verzameling.
In elk geval wens ik jou er veel plezier mee. Ik kijk al uit naar foto's van de eerste resultaten.

Met vriendelijke groeten, Alex
 
@Vlerk nee niet meer, maar het komt regelmatig voor dat iemand een avatar gebruikt van een droomauto. Ik heb 6 jaar lang in een Audi R8 gereden en heb daar nog steeds mooie foto's van en iemand van het forum heeft één van die foto's als avatar, maar het is niet zijn auto. :eyes:

(Ik heb ook nog een VW trouwens haha)
 
We willen eigenlijk heel graag weten of die Ferrari jouw auto is. Wil je het vertellen?
 
Haha nee de auto is niet van mij helaas, foto is inderdaad daar bij de wall gemaakt, toen ik daar een keer aan het rond kijken was naar mijn droom auto.

De machines zijn inderdaad een behoorlijke uitgaven, maar ik weet van mezelf dat ik altijd voor goed gereedschap ga, dus ik dacht laat ik het toch maar doen.

Ik denk dat ze ook wel redelijk waarde vast zijn, mocht ik het toch niet leuk vinden dan zet ik ze op marktplaats.
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    289 KB · Weergaven: 168
De audi is ook niet van mij:relieved:, die is van een vriend,, ik heb zijn auto gedaan bij hem in de garage, hij heeft een banden zaak.

Ik rij maar in een Fiat:pensive:, maar je moet blijven dromen.
T-jet.jpg