• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Nico Outlander

Nico Outlander

Detailing trainee
30 dec 2013
2
22
Hallo allemaal,

Ik ben Nico en sinds afgelopen december eigenaar van een Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D uit 2011.
Ben lid van dit forum geworden omdat ik van auto poetsen weinig kaas gegeten heb.
Wist niet dat er zoveel producten voor auto onderhoud te krijgen is en ben nu veel aan het lezen om de goede producten te kiezen.

Met vriendelijke groet,

Nico

Welkom Nico Outlander ( mooie auto trouwens).

Om dezelfde reden ben ik ook pas lid i.v.m. aanschaf Suzuki Grand Vitara 2.4.

Veel detailplezier, enne veel lezen.:-b

Nico,

Welkom hier en er is inderdaad zeer veel spul om je auto netjes te krijgen en bij te houden. Voor je het weet heb je voor een klein fortuin aan spullen thuis liggen :schaam

Nico Outlander;350053 zei:
Hallo allemaal,

Ik ben Nico en sinds afgelopen december eigenaar van een Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D uit 2011.
Ben lid van dit forum geworden omdat ik van auto poetsen weinig kaas gegeten heb.
Wist niet dat er zoveel producten voor auto onderhoud te krijgen is en ben nu veel aan het lezen om de goede producten te kiezen.

Met vriendelijke groet,

Nico

welkom op het forum
mooie auto heb je
op dit forum leer je heel veel van deze mensen die op dit forum zitten zijn allemaal mensen die dit vaak doen
ik ook dit voorjaar ga ik aan de slag
ik poets zelf 2 auto's dus ik heb genoeg te doen
veel leer plezier