• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen nieuwe Golf V

JWMK5

Detailing rookie
12 jul 2008
25
0
Hoi,

Jeroen hier. Ik ben net in bezit van een splinternieuwe Volkswagen Golf V GT. Uitgevoerd in de stoere kleur zwart (Black Magic Pearl). Op zwart zie je dus echt alles, vuil, krassen hars noem maar op. Zodoende ben ik op het net gaan zoeken naar een goed middel om mijn auto te beschermen tegen al dze invloeden. Uiteindelijk het Carclean forum tegen gekomen en mezelf direct ingeschreven.

Ik hoop op dit forum goede tips te krijgen / vinden voor een langdurig mooie lak.

M'n Golf.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Welkom.. je wagen is echt vers.. zelfs met nieuwe kenteken plaat (Y).. Mooi ding.. 2.0 met 170PK.. trappen hoor ;)

Veel poetsplezier
 
Welkom! En complimenten voor de auto!
Met dezelfde gedachte ben ik bij het forum van CC gekomen. Als je het forum regelmatig volgt, wordt je al snel veel wijzer (en wat geld armer, want eenmaal met detailen beginnen werkt verslavend :D )

@ skybump: idd een nieuw kenteken. Heb ik ook (**-GGX-*). Toch heb ik maar kort kunnen genieten van het gevoel van het nieuwe kenteken, want nog dezelfde avond (3 uur later) zag een een Audi Q7 met nog nieuwer kenteken (**-GHB-*) :sob:
 
welkom op het forum, mooie auto heb je, is een ideale kleur om je poetskunsten op te botvieren.
veel lees en poetsplezier, heb je vragen dan zit je hier goed
 
Mooie wagen hoor, heb zelf de GTI uitvoering, kan niet anders zeggen dan TOP wagen :)^

Mare, zag in je andere topic foto's van de achterkant, maar waar zijn de dubbele pijpjes?
 
Mmm, die heeft ook 2 pijpjes dacht ik, net als de Leon FR. Is ook 170pk TDI power :-b

EDIT:
Volgens de RDW is het een 140pk. Heb je misschien alleen GT spoilerpakket?

Cilinderinhoud 1968 cm3
Vermogen 103 kW
 
Medus@ zei:
Mmm, die heeft ook 2 pijpjes dacht ik, net als de Leon FR. Is ook 170pk TDI power :-b

EDIT:
Volgens de RDW is het een 140pk. Heb je misschien alleen GT spoilerpakket?

Cilinderinhoud 1968 cm3
Vermogen 103 kW

Het is inderdaad een GT sport. Voorheen had je de sportline en de GT uitvoering. De sportline was verkrijgbaar met alle motoren en de GT uitvoering alleen met 170 PK. De 170 pk TDII heeft als enige TDI een zichtbare dubbele uitlaat.
VW heeft beide uitvoeringen samengevoegd tot de GT Sport.

Ik heb inderdaad de 140 pk TDI motor met DSG versnellingsbak, dat is rap genoeg. De dubbele uitlaat komt er nog wel op.
 
Welkom!

De 170 pk TDII heeft als enige TDI een zichtbare dubbele uitlaat.

Nee hoor de 2.0 TDI 4-motion heeft ook een zichtbare dubbele uitlaat$$)

http://photo.netcarshow.com/Volkswagen-Golf_4MOTION_2004_photo_11.jpg

gr Bob