• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even Voorstellen............. Rolf

Rolf

Detailing addict
18 apr 2009
633
65
59
Hoi,

Ben fris hier op dit forum.............maar zwerf al een paar jaartjes op he Audiforum en sinds afgelopen jaar op het VWPassat forum.
Woon in Noorwegen met de Mrs. en 2 kids.
Nieuwe hobby: Autopoetsen sinds ik de DAP heb....8d

Heb hem eerst maar eens geprobeerd op de A4 van de Mrs., was een beste krassenbak.
PB2.5 + de rest heeft hem aardig opgehaald en het was een mooie training voordat ik op de 3C los ga. :)

Hoop hier nog wat op te steken.
 
Welkom op het CarClean forum !

Leuk om te zien dat er ook leden buiten NL actief zijn :)^

Gr. Arjan
 
Rolf zei:
Daar worden ook auto's gepoetst! :grinning:


Lekker veel pekel daar ......................... :D

Welkom Rolf, ik heb direct een brandende vraag. Je hebt eerst geoefend op de auto van je vrouw. Daarna ga je aan de slag, of ga je los, op je
3C

Wat is een 3C ???
Heb echt geen idee.

Veel plezier hier in elk geval .............. Leonneke
 
Rolf zei:
Daar worden ook auto's gepoetst! :grinning:

Is het daar ook zo erg dat je soms de kleur vd wagens niet meer herkent? Hier zijn ze gek op de krasstraat van statoil:( en sommige wassen hun auto totaal niet! een verre buur rijd met een 4x4 van jeep normaal is de wagen zwart van kleur maar deze is bruin tot aan de voorste zijruiten:sob: wassen nee niet nodig we wachten wel op de regen:) :)
 
Hoi Rolf! Welkom hier! Volgens mij heb ik je hele huizenjacht in Noorwegen gelezen op Audiforum, kan dat?...:)

Veel poetsplezier in ieder geval!, ben benieuwd naar de foto's van je Passat.
 
@Leonneke: Passat 3C Variant, Zwart. En pekel wordt hier zelden gebruikt. Werkt niet meer bij temp. lager dan -7

@guntherm: Erg zuinig zijn ze hier inderdaad niet op de buitenkant.......krassen, deuken, vuil.

@dovdmeer: Klopt! http://www.audiforum.nl/forum/offtopic-praatjes-and-barhangerij/26646-vertrokken-uit-den-lande.html

Foto's staan in het topic.........