• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen Sid

SidP

Detailing trainee
3 apr 2011
12
47
Hallo!

Ik ben Sid, 22 jaar en woonachtig in Nijmegen. De trotse eigenaar van een Jaguar XJ40 uit 1992. Ik vond het altijd al belangrijk dat mijn auto's er goed uitzagen. Toen ik de Jaguar kocht ben ik alleen wat fanatieker geworden. Vorige maand heb ik een DAP500 gekocht, jammer dat ik hem niet eerder had.
Hierbij wat foto's van mijn collectie tot nu toe en van de auto. Een week na het polijsten.

De Jaguar toen ik hem net gekocht had.

_DSF6016.webp

De volgende foto's zijn afgelopen zaterdag gemaakt. De auto is voorzien van een laagje Pinnacle Liquid Souveran. (Geweldige wax!!)

_DSF8471.webp

_DSF8473.webp

_DSF8475.webp

En hier een foto van een deel van mijn collectie. De DAP, de doeken/ pads staan er niet op. Helaas ben ik ook vergeten een foto te maken van mijn potje Swissvax wood polish dat ik voor het houtwerk van mijn interieur gebruik. (Ps achter de Autoglym EGP staat Autoglym instant tyre dressing en achter de Autoglym metal polish staat een potje Migliore weal seal. Eerlijkheidshalve moet ik er bij vermelden dat niet alles van Carclean afkomstig is...:(

_DSF9062.webp

welkom hier , idd leuke beginnerscollectie , niet alleen de collectie maar ook leuke beginners auto ..... toen ik 22 was moest ik het doen met een fiat uno :-/ , maar ja , das ook nog wel goedgekomen later

Bedankt voor de leuke reacties!! Hiervoor heb ik een Volvo 340 en een 360 gehad. Ook hele fijne auto's maar een Jaguar was mijn droom...
Hierbij nog een foto van de wood wax. Zijn er eigenlijk nog meer producten specifiek voor houtwerk? Ik kon er eigenlijk alleen deze Swissvax voor vinden. (Gelukkig niet zooo duur ;))

_DSF9078.webp

Voor het houtwerk in mijn 80 heb ik Mezzo en Finale gebruikt i.c.m Supernatural wax. Wist niet eens dat je speciale polish voor hout had. Staat wel een stuk over op het forum van het houtwerk in mijn wagen.

hey,welkom en wat lees ik 22 en al je 3e wagen??
in mijn tijd was ik al blij meteen rijbewijs op die leeftijd!!:lol
groeten danny
ps:mooie auto trouwens

Welkom hier! Leuk iemand dicht in de buurt, ik woon zelf in Beuningen en ben ook 22 jaar.. mooie collectie en mooie wagen die Jag!:-)^

Groeten Roy

Welkom, (ook hier ;) )

Doe je goed, op die leeftijd een Jaguar.
En dan ook nog goed verzorgen :cool
Veel plezier met de oude dame

Hans

Welkom hier, nette ride, wel wat beter dan die afgetrapte golfjes etc die de jeugd vandaag de dag rijd.

(oeps ik ben zelf ook nog maar 21 jaar ,^^ )

grandscenicman zei:
hey,welkom en wat lees ik 22 en al je 3e wagen??
in mijn tijd was ik al blij meteen rijbewijs op die leeftijd!!:lol
groeten danny
ps:mooie auto trouwens

even offtopic: mijn overbuurjongen, net als ik 21 jaar oud, heeft vorige week zijn 6e auto verkocht! en heeft nu een motor gekocht aangezien hij een auto van de zaak heeft gekregen.
Alle auto's heeft ie "doorgeruild" vaak zonder bijbetaling van beide kanten. Ik doe al iets meer dan 3 jaar met dezelfde auto, dat is voor iemand die op zn 18e die auto kocht redelijk uniek volgens mij, maar 6!!!! omg

ontopic: ik vind 3 dus helemaal niet veel ;)

Nogmaals bedankt voor de leuke reacties!
Ja mijn doel is niet het wisselen van zo veel mogelijk auto's in een zo kort mogelijke tijd... De kansen deden zich voor. Net voor ik mijn rijbewijs kon ophalen kocht ik een volvo 340 omdat het gewoon hele leuke (vind ik) ondergewaardeerde auto's zijn. Hier heb ik iets meer dan een half jaar met heel veel plezier in gereden. Maar op een gegeven moment wil je toch meer en dus kocht ik met een een volvo 360 sedan met een echte 2L volvo motor! Deze auto heb ik een jaar gehad. Maar toen kreeg ik een mooi contract op het werk. Na diverse berekeningen kon ik mijn droom verwezenlijken! Een XJ40! Poetsen heb ik van mijn vader geleerd. Netjes van boven naar onder, om de zoveel tijd een laagje wax... Maar dat moest ook wel beter kunnen dacht ik. Bij mijn favoriete automaterialen winkeltje zag ik shampoos staan en de Zymol wax van de foto. Het is weliswaar een cleanerwax maar gaf toch echt hele mooie resultaten en ruikt erg lekker. Op een later moment zag ik dat de producten van Autoglym aanbevolen werden door Jaguar en ik ben ze gaan gebruiken. Ben er nog steeds erg tevreden over maar na veel lezen ontdekte ik dit forum en heb dus ook wat andere producten aan mijn verzameling toegevoegd. Mijn laatste aanwinst is de Pinnacle liquid wax, super! Als de shampoo en de SRP op zijn wil ik graag ook en shampoo, paintcleansing lotion en de crystal mist proberen.

roycoenders88 zei:
Welkom hier! Leuk iemand dicht in de buurt, ik woon zelf in Beuningen en ben ook 22 jaar.. mooie collectie en mooie wagen die Jag!:-)^

Groeten Roy

Thnx en leuk te horen dat hier in de buurt ook nog fanatieke detailers wonen. Laatst zag ik iemand in Leuvensbroek ook zijn auto nog polijsten.