• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen: stijn met peugeot 208 allure

Stijn Remaut

Detailing rookie
3 apr 2016
8
15
Roeselare
Hi iedereen,

Na lang rondneuzen mij toch eens geregistreerd op het forum.
Ben al +-2 jaar bezig met het detailen van mijn wagens, waaronder mijn peugeot 208 allure (110pk).
Ik heb vooral zin om andere producten te leren kennen, nieuwe mensen, en vooral nieuwe technieken!

Bij deze een paar foto's van mijn wagen.

Bijlagen

• IMG_20160228_154604.webp
    IMG_20160228_154604.webp
    317,4 KB · Weergaven: 220
  • IMG_20160228_154618.webp
    IMG_20160228_154618.webp
    345,3 KB · Weergaven: 236
  • IMG_20160402_141014.webp
    IMG_20160402_141014.webp
    273,2 KB · Weergaven: 216
  • Leuk
Reacties: Ferdy
welkom stijn !
mooie auto als ik je al een welkomstip mag geven.
koop jezelf een goede autoshampoo aan zoals dodo juice borne to be mild of iets dergelijks.
Deze gaat je zoveel meer plezier en resultaat geven dan de turtle wax

• Leuk
Reacties: Stijn Remaut
Welkom Stijn! Mooie auto heb je daar. Als je niet te ver uit de driehoek Aalst-Geraardsbergen-Halle woont en je wil eens iets proberen met een product of toestel dat je niet hebt maar ik wel, dan ben je zeker welkom!

• Leuk
welkom stijn !
mooie auto als ik je al een welkomstip mag geven.
koop jezelf een goede autoshampoo aan zoals dodo juice borne to be mild of iets dergelijks.
Deze gaat je zoveel meer plezier en resultaat geven dan de turtle wax
Ja klopt, er bestaan tuurlijk betere producten, maar die turle wax gaan dan ook zo lang mee wat verkies jij? Ik ben wel tevreden over auto finesse, maar wil niet bij 1 merk blijven plakken.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

Mooie glimmende wagen! Wat betreft je turtle wax shampoo... gewoon opmaken en dan iets anders proberen. Er is op dit forum al zoveel over geschreven dat je af-en-toe door het vele schuim de schampoo niet meer ziet, haha. @Istnogferarie heeft ergens een heel handig lijstje geplaatst met alle bij CC verkrijgbare schampoos.

Welkom Stijn!

• Leuk
+1 voor Jazzway. Shampoo is niks mis mee. Lekker opmaken en kun je in die tussentijd uitzoeken welke je vervolgens mag kiezen. Altijd leuk om te kiezen.

Alsjeblieft :

Wash.webp

• Leuk
Reacties: jazzway