• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

cm0n

Detailing trainee
30 aug 2012
2
47
Hallo iedereen !

Na een tijdje allerlei informatie op dit mooie forum te hebben geraadpleegd, toch maar beslist om me te registreren en verder kennis te maken.
Ik ben Simon, 24 jaar en kom uit Geluwe, België, een klein dorpje in de provincie West-Vlaanderen.

Enige tijd geleden heb ik me een nieuwe Audi A3 Sportback aangeschaft en wil deze dan ook in topconditie houden door het gebruik van allerlei topproducten te vinden op Carclean.com.
Eerst was het de bedoeling om low-profile de wagen goed te onderhouden, maar nu ik zie welke mooie resultaten er kunnen worden behaald, steek ik graag een tandje bij !

Groeten

Simon
 
Welkom. Altijd leuk om een streekgenoot tegen te komen :). Je zal hier zeker alles vinden om je auto te verwennen. Als je eens een product wil proberen, moet je het maar eens laten weten, misschien kan ik je dan helpen.

Meld je ook hier eens aan, dan wordt onze regio ook goed vertegenwoordigd :
https://forum.Carclean.com/cc_postst8565/Waar-zit-wie.aspx