• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Grisjavg

Detailing rookie
11 mei 2014
1
0
Hallo Mijn naam is Grisja 24 jarige gast uit het Belgische malle. De reden waarom ik me hier aanmeld is omdat ik meer wil leren over het detailen van wagens. Mijne kennis van wagens is op het moment nog niet zo groot ben namelijk van opleiding bakker. Ben nu in het bezit van een vw Scirocco black oak Brown en die wagen vraagt er om om altijd er piekfijn bij te staan,daarom wil ik me ook verdiepen in het detailen. Voorlopig wil ik nog zoveel mogelijk met de hand doen omdat de kennis van machinaal 0.0 is! Nu vroeg ik me ook af of er in Nederland cursussen gegeven worde om de kneepjes van het vak te leren? In België is er weinig te vinden over zoiets hoop langs deze weg het vak te kunnen leren. Mvg Grisja
 
Welkom! Er worden workshops bij Carclean.com georganiseerd voor zowel roterend als exentrisch werken. Ik heb eenmaal deelgenomen en ik kan uit evaring zeggen dat het buiten een leerzame ook een leuke dag is.