• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen

flower150

Detailing rookie
25 feb 2009
23
0
Hallo allemaal, Ik ben Heidi, 25 jaartjes jong en vanmiddag heb ik mijn spiks splinter nieuwe knalrode toyota aygo opgehaald. Ik heb al even rondgesnuffeld als gast voordat ik mij heb geregistreerd. Vind dit forum echt helemaal super. Heb/had echt totaal geen verstand van goed poetsen (mijn vorige auto maakte ik gewoon met een borstel en water schoon. Shampoo was te veel werk haha). Maar heb de filmpjes bekeken en het forum doorgelezen, en denk dat ik me er nu wel mee zal redden met mijn nieuwe bakkie. Heb vorige week al een eerste bestelling gedaan. Shampoo, klei en wax, lijkt me voorlopig wel voldoende.
Nu nog heel eventjes wachten totdat die een beetje vies is, en dan ga ik er maar eens mee aan de slag :) :)
Groetjes Heidi
 
Welkom op het forum Heidi,

Leuk dat er weer een dame lid is :grinning:
Veel plezier me poetsen...en pas op...je raakt snel verslaafd:D
Ik gebruik de spullen die Arjna bij Carclean besteld tegenwoordig ook al in huis:cool:
 
Foto-UTKV7T6W-D.jpg
 
Die ziet er mooi uit! Keurige wielen en de zwart B-stijl icm donkere lichtuntis geven de auto een stoere uitstraling
 
Welkom en veel poetsplezier met je Aygo. Zou er nog wel een washmitt bijnemen. Een spons kan echt niet op je nieuwe auto. Ook een droogdoek is een aanrader.
 
Welkom! Mooi wagentje, m'n dochter heeft ongeveer dezelfde, een Citroën C1, ook in hetzelfde rood. Alles is hetzelfde (motor, interieur, etc...) op de lichten en de bumpers na. Is een leuk wagentje om mee te rijden.
 
Welkom op het CC forum Heidi !

Lekker flitsend kleurtje hoor, daar zien ze je wel mee rijden :)^

Gr. Arjan