• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Patrickvdburg

Detailing addict
8 feb 2015
28
60
Leeuwarden
ik kijk hier al zo'n jaartje wat rond, eigenlijk sinds de dag dat ik een Dap900v3 kit van vrouwlief kreeg, maar ben nu wel echt van plan om het wat op te pakken.
Ben Patrick uit Leeuwarden, 27 lentes jong en rijd in een Volkswagen Passat van 2002. Daarnaast heb ik nog een Suzuki gsxr 750 van 2004, Deze heb ik al eens helemaal aangepakt. De Passat moet nog steeds. Dit wil
Ik de komende tijd aanpakken heb echter nog nooit een gehele auto gedaan maar daar komt dus verandering in. Hoop en denk hier wel genoeg tips te kunnen vinden

image.webp

image.webp
image.webp

Bedankt mannen! Ben zelf ook blij met de motor, de Passat heb ik pas 2 maandjes nadat ik m'n vorige Passat verkocht heb.

Ik was momenteel m'n auto met poorboys super slick suds concentrate met een microvezelspons. Nou ben ik van plan om die te gaan vervangen voor een washmitt van gyeon.
Verder heb ik als wax al collinite 845 in bezit en heb ik de gyeon Q2M cure als sealant. Monello finale, mezzo en veloce, en de gele oranje groene zwarte en witte pad heb ik ook al. Verder zal ik er nog wel wat poetsdoeken en een goede droogdoek bij kopen en er staat ook nog een hogedrukreiniger met foam kit op het verlanglijstje, hiervoor vorige week al een buitenkraan geplaatst

Binnenkort ook met m'n alcantara interieur aan de gang dit pluist nogal op de zitvlakken.. Iemand hier een idee voor? Ik las iets over scheren?
image.webp

Welkom Patrick, ik zelf heb de doeken van Monello (Peluche verde en Senza acqua) en die bevallen mij prima. Al nagedacht om te gaan kleien voordat je de Passat gaat polijsten?

Welkom Patrick, ik zelf heb de doeken van Monello (Peluche verde en Senza acqua) en die bevallen mij prima. Al nagedacht om te gaan kleien voordat je de Passat gaat polijsten?

Ja heb nu wat filmpjes daarvan bekeken en ziet er vrij gemakkelijk uit. Ik denk dat ik daar wel een hoop mee kan winnen.
https://www.Carclean.com/product/Monello/Dolce_Verde_klei_150_gram_100_gram_GRATIS_MON_DV1pc_102086 ben verder nog niet bekend met klei maar is dit wat goede? Verder ben ik van plan de auto met mezzo op de oranje pad te gaan polijsten. Als iemand een betere suggestie heeft hoor ik dit natuurlijk graag

Hey Patrick,

Die klei van Monello is inderdaad een prima klei. Als glijmiddel gebruik ik zelf de detailerspray van Poorboys. Dit product is geschikt om mee te kleien en daarnaast ontzettend veelzijdig.
Je kan hem verdunnen tot 1:1 en dus heb je dubbel zoveel. Maar, zoals velen kunnen beamen, zal dit spul snel op zijn omdat je het overal voor gaat gebruiken, haha!

Greetz

Welkom Patrick. Erg mooie motor

Het scheren kan met zo'n kleding scheer apparaatje om de pluisjes weg te halen. O.a. bij de Blokker te koop.

En veel plezier met de detail van de Passat.

Vanavond toch voorzichtig begonnen met het scheren van het alcantara. Begonnen met de passagiers stoel
Ik moet zeggen het knapt er best van op. Stoel moet schoongemaakt worden uiteraard.
Eerste foto is van tevoren gemaakt staat bovenin dit topic ook wel een duidelijkere foto de rest is het resultaat, niet gek dacht ik zo

image.webp
image.webp
image.webp
image.webp

• Leuk
Reacties: Jansen