• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Henkendes

Detailing trainee
9 apr 2016
10
35
Noord-Brabant
Hallo allemaal,

Na een aantal uur op het forum te hebben gelezen zal ik me even voorstellen. Ik ben Andy en kom uit Brabant. Ik heb onlangs een Seat Ibiza SC FR in de kleur Nevada wit besteld (metallic lak) met zwarte spiegels en 17 inch zwarte velgen. Naar verwachting komt deze begin juni binnen.

Tot voor kort reed ik mijn auto door de wasstraat. Echt ben ik van plan om dat met mijn nieuwe niet meer te doen. Ben alleen nog niet overtuigd van het wassen met de hand zonder krassen, aangezien ik vorige week niet eens wist wat het 2-emmer principe was. Laat staan dat ik wist dat je een auto kon kleien ;)!

Ik zal binnenkort mijn 'lijstje' eens posten en de stappen benoemen.

Groet,
Andy
 
Leuke auto Andy, mooi om schoon te houden zo'n witte:) Goed om te zien hoeveel mensen met nieuwe auto's zich aanmelden met goede voornemens!
 
Welkom op het forum

Dan gaat er hier een wereld voor je open. Met het 2 emmer systeem en de juiste spullen komt dat goed

Meeste swirls komen door het verkeerd wassen en verkeerd drogen.
 
  • Leuk
Reactions: MartijnMG
Lees het stappenplan, de handleidingen en bekijk filmpjes hier op het forum en jij kan dan ook veilig je auto met de hand wassen. :)
Welkom!
 
  • Leuk
Reactions: MartijnMG
Ik zie overal dat de auto afspuiten met een hogedrukreiniger de voorkeur heeft. Ik heb nog een boxer 450(?) HD reniger staan. Deze is al een jaartje of 15 oud en verder geen informatie erover. Wordt een paar keer per jaar gebruikt voor de tuin.

Is deze veilig te gebruiken op auto's? Heb namelijk geen idee hoeveel bar etc die heeft.

image.jpeg