• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

Tom98Tuinstra

Detailing addict
19 jun 2016
73
53
26
Suwâld
Hallo,
Ik ben Tom Tuinstra ben 18 jaar woon in het mooie Suwâld in het altijd mooie fryslân ;)
Ik rij in een Vw polo 6n2 GTI 1.6 16v in metallic zwart :)
Ik was hem met was&wax shampoo van de action ( ben op zoek naar andere/betere shampoo) en zet hem in de wax van Meg's Gold Class (paste)

Tot zo ver mijn intro ik hoop dat ik veel kom te weten over auto's wassen kleien polijsten waxen etc welke merken en welke combi's!

:cool:

Hallo!

Ik zit echt te twijfelen tussen een paar shampoo's en kan de knoop maar niet doorhakken o_O

Dodo BTBM ( veel goede verhalen)
Poorboys world- super slick&suds
Chemical guys Glosworkz of mr Pink
Of gewoon Meg's gold class of ultimate wash and wax...

Welke is de beste voor het auto wassen dat vrij goed in de wax staat ( die wil ik goed onderhouden) en die een beetje glans aan de lak mee geeft!

Alvast bedankt!:)

Welkom bij de Club! en pas op het werkt zeer verslavend :)
Betreffende de shampoo, echt een beste is er niet. Die wat je aangeeft zijn allemaal wel goed.
De Dodo is een veel gebruikte, ik zelf gebruikte vroeger altijd de Meg's gold class.
Deze is goed werkbaar en schuimt goed.

• Leuk
Reacties: Tom98Tuinstra