• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even Voorstellen...

B.K.

Detailing rookie
26 mei 2008
3.822
0
Hallo iedereen,

Mijn naam is Bart ,ben 21 jaar en woon in Limburgs België (dicht bij de Nederlandse grens).

Momenteel rij ik nog in Citroën Saxo ,die ik iedere dag van de week gebruik om naar school te rijden in Diepenbeek (Hasselt) ,waar ik elektro-mechanica studeer.

Bij mn laatste bezoek aan de web-shop las ik dat dit forum online was ,dus heb ik me hier ook lid gemaakt ,^^

Ik hoop hier en daar wat bij te leren ,mening te delen ,en hopelijk ook goed advies te kunnen geven.

Foto's van mn wagen komen eraan. (Zodra hij weer blinkt,want de laatste dagen..)

Groeten,
Bart
 
Bedankt ,

Heb wel eens aventoe een boompje erin hangen (liefst vanille), als ie proper is mag ie ook wel lekker ruiken :party:

Groetjes
 
Welkom Bart! Zo even uit het blote hoofd ben je de eerste Citroënrijder hier! Wordt wel een klein beetje opboksen tegen de VAG-rijders, die zijn heftig in de meerderheid, maar de sfeer is prima en heel informatief wat bereft het detailen.
 
Bedankt iedereen,

Mss een domme vraag ,maar is er een reden waarom ik telkens een mail gestuurd krijg als er iemand een bericht in dit topic plaatst :weetniet
Normaal? Of kan ik dit op een of andere manier uitzetten?

Alvast bedankt.
Groetjes
 
Hey welkom hier.

B.K. zei:
Bedankt iedereen,

Mss een domme vraag ,maar is er een reden waarom ik telkens een mail gestuurd krijg als er iemand een bericht in dit topic plaatst :weetniet
Normaal? Of kan ik dit op een of andere manier uitzetten?

Alvast bedankt.
Groetjes

Hahaha :D
De een wil het en de ander wil het juist niet :D
 
In je profiel onder de optie "op te volgen" kun je de abonnementen zien en eventueel uitschakelen.
 
Bedankt ,

Ik veronderstel dat als ik het vinkje by een nieuw topic te maken uit had gezet ,ik dit op de eerste plaats niet had gehad.

:schaam

Groetjes
 
Ik dacht al... BK... BK.... owja het zijn pannen.
Welkom hier, leuke avatar heb je! En ben erg benieuwd naar je Saxo. Sorry voor alle VAG rijders... glimmen is glimmen hahaha.
En alles wat glimt dat ruled

rock.gif