• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

Stoffel015

Detailing trainee
13 feb 2017
1
32
55
Hoi mede forum bezoekers,

Via deze weg even een korte voorstelling, Kom uit Rotterdam maar woon inmiddels al weer een jaar of 7 in het mooie en gezellige Delft.
sinds aantal weken weer in het bezit van een auto, heb namelijk 1.5 jr zonder gedaan. aangezien ik het leuk vindt om in een beetje nette en vooral schone wagen rond te rijden heb ik me hier op het forum aangemeld om weer wat dingen te leren. In het verleden wel eens aantal producten aangeschaft in de winkel bij carclean en tot alle tevredenheid geholpen.

aangezien er weer veel nieuwe producten en inzichten bijgekomen zijn, nu een beetje aan het inlezen op het forum.

Mijn auto'tje is een Atra H twintop 2008 met de in mijn ogen fijnste kleur ZWART!!!

helaas heb ik thuis geen fijne plek waar ik aan mijn auto kan werken, om hem te wassen, cleanen waxen enz enz.... dus mochten er mensen zijn uit de omgeving Delft met tips waar dit wel mogelijk is dan hoor ik dat graag.

Mvg

Stoffel015 (Frans)