• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Hoi Tony,

Welkom!

Pbw is geen rommel. En als je handmatig gaat werken zal ik deze producten zeker aanraden.

Zeker de cleaner en voeding zijn heel goed.

Voor tips & tricks mag je best een keertje aanwippen bij mij, aangezien je in DH woont!

Ik ben nog even in Brunei... maar zondagochtend 14 mei zal ik hoogst waarschijnlijk wel m'n auto wassen.

Het weekend er na ga ik zeker m'n auto goed aanpakken.
 
Altijd leuk om dit terug te lezen....!
3 jaar geleden op 6 mei 2017 mijn eerste bestelling gedaan bij CC, voor een kleine €140,- ; Claykit, washmitt, wat handdoeken, applicators, wax en shampoo. Destijds vond ik dit een enorm bedrag om mijn auto wat op te frissen.... aangezien ik voorheen alleen met turtlewax had gewerkt, 1 emmer en een spons. Nu weet ik inmiddels wel beter en heb in deze 3 jaar mijn verzameling aan producten en machines aardig uitgebreid. Hee fijn dat CC de hele historie bewaard en gelukkig niet in 1 oogopslag het totaalbedrag toont. Mede door dit forum aardig wat informatie kunnen verzamelen en alvorens de overstap naar machinaal werken te hebben gemaakt een clinic gevolgd. Waar ik veel van heb geleerd, Daarna Is het een kwestie van proberen en doen, maar ja met welke producten? Dit is voor een ieder verschillend. Ik heb na veel lezen gewoon ergens een start gemaakt en omdat ik het leuk vind producten te testen regelmatig wat aangeschaft. Hierdoor merk je vanzelf wat prettig werkt en wat niet. Belangrijk is wat is je beoogde doel, wat wil je bereiken en hoeveel tijd en energie wil je erin steken. Ga je voor een schone wagen of wil je tot het uiterste gaan en de lak perfect hebben. Persoonlijk vind ik het vooral rustgevend om met lakcorrectie bezig te zijn en resultaat te behalen en hierbij is een goed arsenaal aan producten zeker een voordeel. En eerlijk is eerlijk ik hou gewoon van een schone en frisse wagen en so what als dat een klein vermogen kost ... hahhaha