• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Hopelijk blijft het nog even genieten ja!!

Uhm, mijn persoonlijke voorkeur zou 1 van de laatste E91's zijn..
De F30/F31 is...uhm, hoe moet je dat nou netjes zeggen..een stuk minder sportief.. Minder communicatie, meer veeweg, meer hangen in bochten. Hopelijk stappen ze er snel weer vanaf..
Ja maar geldt dat voor de hybride varianten of voor alle F3x? De E's zijn uiteraard wat kilo's zwaarder en volgens mij niet opgezet om een rondje Nurburgring te knallen :)?
 
Ja maar geldt dat voor de hybride varianten of voor alle F3x? De E's zijn uiteraard wat kilo's zwaarder en volgens mij niet opgezet om een rondje Nurburgring te knallen :)?

Het is algemeen bekend dat de F3x serie voor een breder publiek moest gaan zorgen en dus comfortabeler is afgestemd dan zijn voorgangers. Heeft niets te maken met hybride. Heb zelf hiervoor een 320i gehad en die was vele malen minder sportief dan de 116i en de E91 330d die we daarvoor hadden.
 
  • Leuk
Reactions: Tonny