• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Waar woon je? Als je in de buurt van Utrecht woont wil ik best even langskomen om een handje te helpen, mocht je daar behoefte aan hebben.
 
Een extra handje zou prettig zijn, maar ik woon in Friesland, voor jou niet naast de deur, wel enorm bedankt voor je aanbod!
Ik zal wel kijken of ik een keer bij een CC poetsclinic kan zijn, dan kan ik misschen van jou en andere detailers wat tips en trics leren.
Ik krijg de laatste swirls niet echt weg met de witte pad en finale, met een led lampje erop zie ik nog steeds swirls....
Ik blijf proberen....
 
Tja, als je de swirls met een licht polijstmiddel niet weg krijgt, dan zal je een stapje omhoog moeten. ;)

Met name bij Audi zal de lak hard zijn, dus met een finishing polish krijg je dan wel iets meer glans, maar weinig diepere correctie.



Greeetz
 
Tja, als je de swirls met een licht polijstmiddel niet weg krijgt, dan zal je een stapje omhoog moeten. ;)

Met name bij Audi zal de lak hard zijn, dus met een finishing polish krijg je dan wel iets meer glans, maar weinig diepere correctie.



Greeetz
Thx, ga ik proberen, ben er al achter dat het inderdaad een zeer harde lak is......
 
Ik heb op het moment helemaal geen auto en poetsmiddeltjes meer, dus detailen wordt voorlopig niets (op m'n e-Bike na dan) en zit sowieso komende 5 weken vol met training voor m'n werk,.. denk dat je dan sneller info oppakt door de stappenplannen hier alvast in te lezen, maar er zwerven nog wel een aantal mensen in de omgeving!
 
Ik heb op het moment helemaal geen auto en poetsmiddeltjes meer, dus detailen wordt voorlopig niets (op m'n e-Bike na dan) en zit sowieso komende 5 weken vol met training voor m'n werk,.. denk dat je dan sneller info oppakt door de stappenplannen hier alvast in te lezen, maar er zwerven nog wel een aantal mensen in de omgeving!
Geen probleem ! Ga eerst eea zelf proberen.
 
Anders doe je mij maar een pb ;)
Dat is een mooi aanbod, ik moet dinsdag nog een adere pad proberen,(gele, ga ik morgen bestellen)

Heb nu oranje als "grofste" samen met monello veloce en PB SSR3 geprobeerd, als ik er een LED op schijn zie je nog lichte swirls....
 
Allemaal dank voor t warme welkom!



Heb inmiddels de Swirls weg kunnen krijgen (op motorkap om te proberen) met de Oranje pad en finale icm de op t forum te krijgen instructies;

1 hit;
Monello Veloce met oranje pad
2 x met stand 2,5-3, dambord, links-rechts en boven -beneden
2 x met stand 6 idem
En natuurlijk vaak de pad reinigen

Hierna met witte pad en Monello Finale zelfde herhalen.
 
  • Leuk
Reactions: Timm
Hoi welkom!

Ben blij dat je de auto strak heb kunnen kijken, voor de coating moet je echt 100% zeker weten dat alle imperfecties er uitzijn... Want een coating maskeert niks, en je werkt da lak ook niet zomaar bij.
 
  • Leuk
Reactions: The X man