• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen..

L1ber8

Detailing trainee
12 aug 2017
15
45
36
Goedemiddag Poetsfanatiekelingen,

Na een lange tijd onder de radar mee te hebben gelezen op dit forum, toch maar besloten een account aan te maken.
Mijn naam is Jordi, 29 lentes jong en woonachtig in het mooie Twente.

De reden dat ik me aanmeld is dat er binnen een x aantal dagen een aardige bestelling aan zit te komen (carclean.com natuurlijk) en ik de nodige adviezen wel kan gebruiken..

Eind volgende week ga ik mijn nieuwe auto (2e hands, maar voor mij nieuw:D) ook ophalen en ben van plan deze met veel aandacht en liefde te verzorgen (polijsten etc.). De auto betreft een Opel Corsa D OPC in OPC metallic blauw..

Jullie zullen mijn volgende topic snel tegemoet zien :cool:
 
Laatst bewerkt:
Welkom Jordi, de Corsa OPC's zijn hier echt aan een invasie bezig de laatste tijd

Dank allen, haha is dat zo.?
Heb hem gisteren opgehaald :blush::D en onderweg in de auto richting Duitsland mijn eerste bestelling op carclean gedaan :D
Maandag RDW en dan het lange wachten op de kentekenplaten :relieved: