• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Oh (vergat ik in mijn eerdere post) je kan jezelf niet zomaar voorstellen en even melden dat je 2 5-series hebt en dan geen foto's plaatsen.. ;)
sorry sorry sorry...... hahaha!! De donkerblauwe is mijn daily! Een 520i automaat en de grijze was mijn daily maar door een mankement in de motor is hij verbannen naar de oprit totdat ik hem gereviseerd heb! Dat is een 528i automaat!!!
f697cf22ded5b31602bef0c5f8844815.jpg
33c6e2bd045d24505818f71e13103a08.jpg
d3e685db38844189a8d2e915b4e4e93c.jpg
bc6b3d8abc7d4eb80135300e8e322bb4.jpg
 
Leuke E39's. Ik vind de donkere achterlichten een beetje fout

In beide heb je ook de nieuwe koplampen zitten zie ik. Tegenwoordig kan ik de originele koplampen(pré facelift) meer waarderen

Ik zal kappen met opmerkingen Leuke wagens in ieder geval.
 
  • Leuk
Reactions: BmwBas
hahaha geen probleem. De originele hella's liggen in de garage. Er is er 1 kapot door een ongelukje wat ik had! En ze zijn te duur om aan te schaffen vind ik. En in de andere auto zaten hele oude zonder angel eyes. Vandaar dat daar ook een paar "neppers" in zitten. Ik ben door de komst van deze 5 series verliefd geworden op de E39!! Ik hoop er nog lang plezier van te hebben in elk geval......
 
  • Leuk
Reactions: Timm