• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

BmwBas

Detailing rookie
2 jan 2018
8
15
45
Sas van Gent
Hallo allemaal,

Ik zal mezelf ook even voorstellen hier op het forum! Ik ben Bas en kom uit het zeeuws vlaamse Sas van Gent. Ik woon daar met mijn gezinnetje en bijzondere huisdiertjes, en we hebben het daar reuze naar ons zin. Ik ben eigenaar van 2 bmw 5 series uit 1996 en 1997 en sinds 2 weken hebben we er een vw polo uit 2005 bij. Ik ben me ongeveer een jaar geleden in het detailen gaan verdiepen en ik vind het een erg leuk tijdverdrijf!! Ik kan me echt uren vermaken met het poetsen van auto's. Ik weet alleen nog niet wat de beste producten zijn en daarom poets ik nog steeds alleen met Meguiars. Maar ik ben dus op zoek naar hoe ik het meest blinkende resultaat kan halen en met welke producten dat kan.....
Ook wil ik binnenkort een excentrische polijstmachine gaan aanschaffen zodat het met de hand poetsen tot het verleden behoort!! Dus tips zijn altijd welkom...... Ik weet niet of ik heel erg actief ga reageren op dit forum, meestal is de intentie er wel maar komt het er nooit van.... hahaha zelfkennis heb ik wel een beetje. Maar ik ga mijn best doen en zal wel veel meelezen. En hopelijk zijn er zo af en toe workshops waar ik naartoe kan komen om zo verder in de detailwereld te treden en mezelf ooit een echte detailer kan noemen!
 
  • Leuk
Reactions: Timm
Welkom Bas! Het lijkt wel alsof het merendeel van de Belgen als eerste kennismaking met detailproducten bij Meguiars begint. Zo ook ik! Absoluut niets mis mee hoor! Het zijn zeker geen slechte producten, maar na een tijdje op het forum zal je merken dat er andere merken zijn die je meer “value for money” geven. Happy reading!
 
  • Leuk
Reactions: M3fan en BmwBas
welkom Bas. Leuke intro met genoeg uitleg over jezelf.

Ik denk dat er heel veel of zelf de meeste met zoals Nick aangaf met Meguiar’s zijn begonnen.

Meeste starten met een DAP 900 als eerste machine. Erg goede machine en zeer gebruiksvriendelijk.
 
  • Leuk
Reactions: BmwBas
Welkom Bas.
Ben zelf ook met Meguiar's begonnen (ook al deed de verkoper destijds aardig wat moeite om me richting andere more-bang-for-the-buck merken te bewegen), maar ben nu grotendeels over.
 
  • Leuk
Reactions: BmwBas
Welkom bij de club, zelf ook met meg's begonnen zoals vermoed Ik wel Meer hier.
Maar er is genoeg Meer te krijgen boot minder en beter have fun met leren en detailen
 
  • Leuk
Reactions: BmwBas
Welkom Bas! Het lijkt wel alsof het merendeel van de Belgen als eerste kennismaking met detailproducten bij Meguiars begint. Zo ook ik! Absoluut niets mis mee hoor! Het zijn zeker geen slechte producten, maar na een tijdje op het forum zal je merken dat er andere merken zijn die je meer “value for money” geven. Happy reading!

Het merendeel van de Belgen??? Ik ben gewoon Nederlander hoor!! Sas van Gent ligt al eeuwen lang in Nederland!!! hahahaha
 
De meeste merken zijn uitermate goed echter heeft ieder merk zijn eigen erg sterke of iets mindere producten. Op dit forum kun je veel informatie vinden als je zoekt naar doel van het product. Of gewoonweg vragen ;)