• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even Voorstellen

Laan

Detailing addict
25 feb 2019
28
70
Zuid Limburg
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum dus ik denk ik stel me even voor. Ik ben Sander ik kom uit de regio midden Limburg, ben 19 jaar en in t dagelijks leven werk ik als lasser. Ik rij in een Subaru WRX 2.5 uit 2006. Deze heb ik sinds april 2017 en is dus mijn eerste auto. Ik probeer hem zo goed mogelijk te onderhouden en krasvrij te houden, ik heb sinds kort ook een dap 500 waar ik zeer tevreden mee ben. Ik onderhou de auto vooral met Meguiar's producten. Ik probeer hem 4 keer per jaar opnieuw te waxen met ultimate paste wax en te
114990
114991
kleien als het nodig is.

Laatst bewerkt:
Dat is gelukkig het voordeel van zilveren lak, dat je krasjes niet zo snel ziet (want ik heb er wel een paar). het nadeel is dan weer dat je na een hele dag polijsten nauwelijks verschil ziet

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reacties: Rednose