• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Martin19

Detailing addict
19 nov 2019
17
55
Wageningen
Hallo iedereen,

Mijn naam is Martin, woonachtig in omgeving Wageningen en sinds kort wat aan het rondneuzen op onder andere dit forum omdat ik wel eens wilde weten wat een goede manier is om de auto in goede staat te houden qua exterieur en interieur. Nou, er is een hele nieuwe wereld voor me open gegaan, wat een hoop informatie en producten is er hier te vinden.
Omdat ik mezelf nog niet met een polijst machine aan de slag zie gaan wil ik eerst de basis van het onderhouden van de lak van de auto maar eens proberen, vandaar dat ik flink aan het inlezen ben over handmatig wassen, kleien, waxen en onderhouden.

Waarschijnlijk zal ik met een hoop vragen komen, want het duizeld al wel behoorlijk, maar wat een leuk en informatief forum, alles is erg uitbereid en gedetailleerd te vinden.

Groeten Martin
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: PA27506
Allen bedankt voor het fijne welkom, bij deze ook maar gelijk een foto van mijn eigen auto.
F83A2E35-1423-459B-905D-B1A870AE424F.jpeg