• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Dylan

Detailing addict
28 jan 2020
41
53
Beste forumleden,

Na al een tijdje tevreden klant te zijn van carclean zal ik mij ook eens voorstellen. Ik ben Dylan, (bijna) 25 jaar, momenteel nog student en sinds 2 jaar inwoner van België.
Ik heb in de afgelopen 6,5 jaar dat ik mijn rijbewijs heb al een redelijke autohistorie opgebouwd:
- 1e auto: Citroën Xsara Break uit 2001 (voor een roadtrip gekocht);
- 2e auto: Nissan Sunny uit 1994;
- 3e auto: Peugeot 207 uit 2007;
- 4e auto: Ford Fiësta uit 2009;
- 5e auto: Renault Mégane uit 2012;
- 6e auto: Mazda MX-5 uit 2019;
- Huidige auto: BMW 125i uit 2016.

Eigenlijk is het "professioneel" schoonmaken gekomen sinds de MX-5, omdat dit een cabrio is was ik genoodzaakt om de auto met de hand te wassen. En ik wilde dit natuurlijk ook op een goeie manier doen! En jeetje wat deed ik het voorheen verkeerd (één emmer, spons en zeem...). Gelukkig via dit forum en Carclean.com nu de juiste producten kunnen kopen. Ik vind het schoonmaken en detailen van de auto echt een genot, even je hoofd leegmaken en daarna genieten van het resultaat.

Ik ben nog maar een rookie mbt detailen, maar dat komt dmv dit forum en Youtube-kanalen als PanTheOrganizer zeker wel goed!

InkedBMW_LI.jpg

Mijn huidige auto: BMW 125i automaat uit oktober 2016
 
Welkom! Hele mooie auto, zo te zien ook in goede staat! Het schoonmaken is inderdaad een fijne, misschien wel therapeutische, bezigheid.

Dankje! Bijna wel haha. Op wat hele kleine waskrassen na (ruim 3 jaar oud en weet natuurlijk niet hoe netjes de vorige eigenaar was) en wat steenslag na ziet die er erg netjes uit!
 
Welkom mede Belg! Mooie 1 hoor! Eigenlijk ideaal kwa grootte om te detailen! Mooi kleur dat goed glanst! Valencia Orange?
Dankje! De auto is inderdaad Valencia Orange. Nog zitten twijfelen tussen dit en Estroril Blau, maar vond VO toch de mooiere kleur.
Qua grootte inderdaad nog ideaal, ook al kan je de tijd wel echt uit het oog verliezen hoor haha.
 
Estoril blauw is ook wel mooi. Maar dat Valencia Orange zie je wel minder vind ik. Mooie keuze.
Klopt. In de buurt waar ik woon rijdt er ook een 1 rond in Valencia Orange. Is een M135i, wat me er dan telkens aan herinnert dat ik toch 2 cilinders mis haha. Ach belastingen en verbruik zijn gelukkig wel lager voor een 4-cilinder...
 
  • Leuk
Reactions: M3fan