• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Niels_MB

Detailing rookie
22 mrt 2020
13
15
Beste Forumleden,

Mijn naam is Niels, ben 34 jaar en woon in Brabant in de buurt van Boxmeer. Ik was op zoek naar een mooie sportieve gezinsauto en ben sinds kort de trotse bezitter van een Mercedes Benz C-klasse Estate (bjr 2018).
Om de auto goed te kunnen schoonmaken heb ik al een paar keer wat gekocht via Carclean.com. Echter had ik een paar uitdagingen en vandaar dat ik op het forum terecht ben gekomen voor advies. Inmiddels hebben enkele leden mij al voorzien van tips, mijn dank daarvoor!

Ik ben wel een autoliefhebber die de auto altijd met de hand wast maar aangezien ik ook een gezin heb met 3 kleine kinderen kan ik niet het hele weekend de auto staan te detailen. Maar vind het wel fijn om een mooie schone auto te rijden :)

Groet,
Niels
20200220_075626 (1).jpg
 
Bedankt voor jullie reacties!
Deze week voor de eerste keer gewerkt met de Lancia Foam kit Artico Magico van Monello. Werkt goed was alleen in het begin aan het zoeken naar de juiste instelling van de draaiknop open/dicht. Maar ben tevreden over de eerste ervaring.

Aan de zijkant van de auto zitten nog wel zwarte en soms oranje puntjes weten jullie waarmee je deze het beste kan verwijderen zonder de lak te beschadigen? Zie 2de foto.
 

Bijlagen

  • Wassen.jpg
    Wassen.jpg
    288,8 KB · Weergaven: 0
  • Puntjes.jpg
    Puntjes.jpg
    35,6 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt: