• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even Voorstellen

kgroot

Detailing rookie
8 jun 2020
4
15
Middag allen,

Ik ben Kevin 33 jaar en woon in Gouda.
Ik rij zelf een Golf 2 van 1984 en als daily een Golf 8 van de zaak.
9in91kzkrhhe.jpg

Ik ben verkoper bij VW dus de daily wisselt nog wel is.
Buiten mijn werk als verkoper doe ik ook het nodige poetswerk erbij waarvan veel resultaat te vinden is op mijn facebook.
Ik kom hier wat kijken om kennis te delen en natuurlijk ook weer wat bij te leren
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: EdwinL
Welkom op het forum, Kevin.

Je voorstelpost kan wel eens in strijd zijn met de forumregels:

8. Commerciële inhoud is niet toegestaan, denk hierbij aan bedrijfs- en merknamen (al dan niet hobbymatig), (bedrijfs)logo's en hyperlinks in titels, berichten, onderschriften, avatars, banners en foto's . Commerciële inhoud wordt verwijderd of aangepast. Let hierbij ook op de keuze van je nickname/alias.
 
Welkom Kevin en gave mk2. Een 84er en org. NL is zeldzaam! Meer foto's graag:blush:

Ik heb in het verleden een 83er mk2 gehad, echt de allereerste. En daaropvolgend een 85er. Spijlraampjes zijn zo gaaf.
 
Welkom Kevin. Mooie auto, die Golf 2. Ook niks mis met de nieuwe natuurlijk...