• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Elke

Detailing addict
8 jul 2020
4
58
Hey allemaal,

ik ben Elke uit Antwerpen en rijd sinds mei van dit jaar met een Ford Focus ST-line van 08/2019.

Sinds ik wist dat de nieuwe wagen er ging komen ben ik mij beginnen verdiepen om deze goed te onderhouden en niet meer naar de krasstraat te gaan. Zo ben ik op dit forum terechtgekomen en sindsdien heb ik hier uren en uren gelezen en doorgebracht op het forum.

Mijn wasbeurt beperkte zich tot gebruik van een autoshampoo, washmitt en velgenreiniger. Nu is alles begonnen met de aankoop van twee emmers met scratchshield maar de bestellingen zijn blijven volgen en ondertussen en kast vol met materiaal en producten. Iedere keer een stap verder en zo heb ik afgelopen week mijn auto behandeld volgens het stappenplan. Zelf al zeer tevreden met het resultaat, ik kan al niet wachten tot het regent om het resultaat van de Collinite 845 te zien :grinning:

IMG_7711.jpg