• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

MichielP80

Detailing rookie
5 mei 2025
3
15
Hallo,

Ik ben Michiel, geboren en opgegroeid in Zeist en al meer als 20 jaar woonachtig in Nieuwegein.
In mijn dagelijks leven heb ik een leuke fulltime baan als magazijnmedewerker/beheerder binnen de Infratechniek.
Mijn werk heb ik vrijwel altijd in de omgeving gehad en de reis naar/van mijn werk doe ik dan vrijwel altijd op de fiets.
Nooit heb ik eigenlijk de behoefte gehad om een auto te rijden, mede omdat ik het vroeger niet altijd even makkelijk heb gehad en ik geen zin had in al die kosten terwijl ik een auto heel weinig gebruik.
Toch heb ik jarenlang gebruik gemaakt van deelautos, maar door een aantal situaties ben ik toch in het bezit gekomen van een auto.
Zo kan ik binnenkort de Agila uit 2010 van mijn vader overnemen zodat ik toch een auto heb als ik die nodig heb.
Aangezien deze nog weinig kilometers heeft gereden en er van binnen nog heel netjes uit ziet, wil ik dit autootje gaan opknappen.
Zelf rijd ik namelijk ook heel weinig en dus denk ik dat ik hier wel even plezier van kan hebben of als deze is opgeknapt doe ik hem in de verkoop om vervolgens een andere te kopen/leasen.

In het verleden heb ik in mijn jongere jaren wel als autopoetser gewerkt en dus heb ik wel eens eerder een poetsmachine in mijn handen gehad.
Verder had ik toen stage gelopen als leerling assistent autotechnicus maar helaas liep het toch wat anders met mij en ben ik in de logistiek beland.
Uiteraard heb ik nog wel andere interesses en hobbies maar dat moet je dan maar vragen als je dat wilt weten:)