• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even Voorstellen

Thebo45

Detailing trainee
21 sep 2010
7
47
64
Mijn naam is Theo
Ik ben al enige tijd aan het lezen hier op het forum voornamelijk omdat ik sinds vrijdag een nieuwe zwarte Fiat Punto EVO rijd.

Ik wil deze graag mooi zwart en glimmend houden en ben nog aan het zoeken hoe ik dit het beste kan doen eventuele tips zijn welkom.

Mocht er een medeforum lezer uit de buurt van Eersel komen en wil mij helpen met het uitleggen van de fijne kneepjes van het poetsen dan zou ik dit zeer weten te waarderen.

Foto van de auto volgt nog
 
Welkom naamgenoot!

Ga alvast maar sparen, dan goed het forum doorlezen en vervolgens bestellen. Ad. 1 en ad. 2 mogen ook in andere volgorde ;)

Succes met detailen. Voor je het weet ben je verslaafd..... helemaal zo'n zwarte auto kan je jezelf straks in spiegelen :cool:


Gr. Theo
 
Welkom,

Hebben al die Punto's last van losse contacten :D
Detailers genoeg, moet er ook wel een bij jou in de buurt zitten.

Hans
 
jjonkie zei:
Welkom theo, maaruh hoe kom jij aan die avatar ? :)

Misschien niet netjes maar gestolen van jou als je het erg vind moet je het maar even laten weten en verander ik hem (was natuurlijk netter geweest als ik het eerst gevraagd had).
 
RedCat zei:
Welkom,

Hebben al die Punto's last van losse contacten :D
Detailers genoeg, moet er ook wel een bij jou in de buurt zitten.

Hans

Hallo Hans ik heb inmiddels een bezoekje gebracht bij Bart uit Buddeldorplein die mij een goede uitleg heeft gegeven waarvoor alsnog mijn dank.

heb inmiddels diverse spullen besteld en voorzichtig begonnen met het goed onderhouden van de auto.