• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen

Milka62

Detailing rookie
2 feb 2011
94
0
Hallo Allemaal
Ik lees nu al een paar weken mee op dit geweldige forum :-)^ Ik heb me zojuist aangemeld en wil me hierbij even voorstellen. Ik heet Frans en ben 48 jaar jong en ben toch wel een beetje autogek.
Ik heb mijn auto s altijd naar ik meende goed gewassen totdat ik dit forum ontdekte. Er gaat echt een wereld voor me open.
Ik wil zeer binnenkort alle spullen aanschaffen voor het poetsonderhoud , maarja er is zoveel keuze 8-o Ik ben nog een groentje wat detailing aangaat.Ik zal eerst nog maar een beetje tips van de professionals lezen.

Goeten Frans

Welkom hier!:cool

Gewoon veel lezen en langzaam aan beginnen, en steeds verder gaan...Gaat helemaal goed komen denk ik.

Pas wel op is een verslaving:lol

welkom hier.

en hier zal je genoeg vinden van hoe en wat.

En idd voor je het weet is het een verslaving :lol

Het eerste onheil is al geschied :-" ik heb net mijn beginnersbestelling bij cc geplaatst.
Foamlans autobrite hd
5l ssf ( wilde eigenlijk magifoam, helaas niet op voorraad )
2x gritguard wasemmers
1x gritguard
1x delirium droogdoek
1x mothers lambswool washmit
1xmothers california gold car wash 1892 ml
1x mothers califonia gold clay bar paint saving system
1x mothers detailer brush 2x
1x 3 pack dodo fantastic fur
:jippie
Kan ik in ieder geval vast de auto s op een veilige manier wassen:-)^
Over de rest denk ik nog na, ben er nog niet uit welk merk wax en dergelijke ik ga gebruiken. Ik heb nog wat spullen van Innotec staan daar doe ik het voorlopig maar mee.

Welkom, weer een veertiger!
En meteen al de eerste bestelling geplaatst.
En de tweede volgt spoedig, zullen we wedden?
Want ik zie nog geen glaze, sealant, wax en pads in bovenstaand lijstje.

Bedankt voor de leuke reacties , ik heb vanmorgen mijn bestelling in ontvangst mogen nemen:-d met zelfs als bonus een fles FX tyrespray van Mothers.
Alleen jammer dat het weer niet mee wil werken, anders had ik de foamlans graag uit willen proberen. Met die wind zal er hoogstwaarschijnlijk meer foam op mezelf zitten dan op de auto rofl
Even over de keuze van wax e.d. ik zit nog te twijfelen of ik daarvoor ook spullen van Mothers ga gebruiken zoals de precleaner wax , sealant en glaze en de pure carnabauwax of iets van PB.
Ik moet, wat een straf, er 2 autos mee onderhouden, van mijn vrouw een Twingo II tecnicbleu of zoiets het is een in ieder geval een felblauwmetallic en over enkele weken mijn nieuwe zilvergrijsmetallic Astra.
Iemand suggesties ?
Later wil ik ook nog een DAP 900 aanschaffen maar dat moet nog even wachten, want kwa euries gaat het nou eventjes iets te hard:-"