• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!!!

Davidof

Detailing rookie
18 mei 2011
3
0
Hallo, Ik ben Dave. Gehuwd 2 kids en woon in Weert. Ik rij een metalic zwarte BMW 325i touring (E91) automaat met M-Pakket uit 2006. Ik hoop via deze site tips en kennis op te doen en te delen. En natuurlijk de benodigde materialen te kunnen bestellen om mijn zwarte parel te laten glimmen. (ps, zit niet dagelijks achter pc!!! druk druk druk, 2 kids werk tuin auto)

Hoi Soepergrover, Wil je dat echt weten?
The airspeed velocity of an unladen swallow is roughly 11 meters per second, or 24 miles per hour*, beating its wings 7-9 times per second (rather than 43). But please note that a 5 ounce bird cannot carry a one pound coconut.
Ok?

Hoi hoi, leuke reacties allemaal. Danke danke!!! Voel me al een beetje thuis haha. Lijstje samen gesteld!!! Word helemaal gek van al die info. Weet niet wat ik allemaal moet aanschaffen! Er zijn zoveel producten en meningen en info daarover dat ik het nog effe niet weet. Ik weet wel dat ik die C.quartz erop wil. Of iets wat erop lijkt. Dus laat maar eens wat horen waar ik kan beginnen. Heb altijd met 3M geknoeid. Maar daar blijft die niet lekker glad van. En na 5 a 6 wasbeurten weer swirls. Om gek van te worden. Gr Dave

Schrijf je reactie...