• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

MartijnM

Detailing rookie
13 nov 2011
13
0
Dag allemaal,

Al enige tijd lees ik mee op dit interessante forum. Ik zal geen ontzettend actieve poster zijn, maar is wel zo netjes om me nu eens voor te stellen.

Zoals mijn forumnaam aangeeft heet ik Martijn, 24 jr en ben sinds ongeveer een half jaar in het bezit van een zilvergrijze VW Golf.
Sinds ik de auto heb, heb ik me betreft poetsmiddelen beperkt tot de aanschaf van diverse middelen om de auto in ieder geval fatsoenlijk te kunnen wassen.

Eerste aankoop bestond uit Dodo Juice shampoo, Mothers FX Wheel Cleaner, Iron.X Cleaner, Mothers Glass Cleaner, Pro Vision Anti Fog Liquid , Pro Vision Rain Clear , Delirium Drying Towel, Mothers Wheel Brush, Dodo Juice - Supernatural Plush Microfibre Applicator Pad en nog wat doeken en sponzen.

Volgende stap is om wat verder te gaan wat betreft detailen, ben nog niet zo ver om meteen te beginnen met machinaal polijsten, maar wil wel starten met diverse polishes en sealants.
Om diverse producten eens te proberen en erachter te komen wat ik prettig vind werken dacht ik eraan om een sample kit van poor boys te kopen, i.c.m. een aantal pads.

Vraag hierover: diverse sprays uit deze kit kunnen/worden normaal gesproken verdund, moet dat ook nog met de sprays in deze kit? Dan zou ik namelijk nog een aantal extra (lege) flesjes moeten kopen...
2e vraag, met welke soort pad is Natural Look het beste aan te brengen? Heb in verschillende topics de combinatie met een badstof pad, maar ook met een kwast gelezen?

Grt,
Martijn

Welkom! extra lege flesjes hoeft niet,wel makkelijk natuurlijk.Thuis zul je vast wel iets hebben waar je het orginele product in kunt gieten en daarna de originele spuitflacon naar behoeven kunt gebruiken(mengen,verdunnen) Het is allemaal al duur genoeg toch? Het aanbrengen van die natural look is persoonlijk,als je het maar niet aanbrengt met iets wat pluist of krast. Heb zelfs gelezen dat men het ook wel eens met puur de vingers/hand aanbrengt.

Cheers

Bedankt IbizaSigno, ik denk dat ik die maar ga proberen. Voor de prijs ervan hoeven we het ook niet te laten, tenzij ze binnen de kortste keren kapot zijn natuurlijk...

Hm jammer, ik had enkele artikelen in m'n winkelmandje staan (o.a. de sample kit) is de aanbieding die tot 1/6 zou duren ineens niet meer van kracht :|

Schrijf je reactie...