• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voostellen

Guard

Detailing rookie
12 sep 2008
20
0


Hallo,

Mijn naam is Martin, trotse bezitter/eigenaar van een 206 sw 1.6 16V Quicksilver bj 2005.

Sinds september vorig jaar kom ik al regelmatig op het forum en ben mijzelf aan het inlezen op het forum. Het was dat dat ik mij aanmeldde op het forum. Vandaag ook langs geweest bij Tim (Toffe Gozer):)^ om mijn bestelde DAP500 op te halen die geduldig op mij zat te wachten. Nog wat informatie gevraagd en gekregen van Tim :)-)^ :)^ :)^ nogmaals een toffe gozer die Tim). Ik had er nu eindelijk tijd voor en eerlijk gezegd tijd voor gemaakt.:grinning:

Ik ben er niet aan toe gekomen om mooie foto( van de 206 uiteraard :D ) erbij te voegen,maar dat zeker zal doen.
 
Welkom hier!
Wel snel ff piccie maken van de auto!

Enne... Je mag hier maximaal 1x zeggen dat iemand een toffe gozer is, anders gaat diegene naast zijn schoenen lopen :D

Veel plezier!
(had ik dat piccie al genoemd?? :-b )




meuh
 
Welkom!
Tim...? Wie? :D
Mooi dat je al een polijstmachine hebt aangeschaft :)^
Welke producten heb je nog meer? Ben zeer benieuwd :ja
Enne, waar zijn je foto's nou....?

Veel plezier hier op het forum!