• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

eventjes voorstellen

Dat ziet er al lekker Shiny uit Walter! Ik denk dat je zoals al gezegd met een paintcleaner en polish erbij een nog beter resultaat zal boeken! Ik zou zeggen; Probeer het eens in de toekomst als je de mogelijkheid hebt om de producten aan te schaffen en je zal versteld staan!

PS: Een beetje bandengel voor de banden zou het geheel mooi afmaken. Ze zien er nu ietwat verkleurd uit!
 
Xizer zei:
Dat ziet er al lekker Shiny uit Walter! Ik denk dat je zoals al gezegd met een paintcleaner en polish erbij een nog beter resultaat zal boeken! Ik zou zeggen; Probeer het eens in de toekomst als je de mogelijkheid hebt om de producten aan te schaffen en je zal versteld staan!

PS: Een beetje bandengel voor de banden zou het geheel mooi afmaken. Ze zien er nu ietwat verkleurd uit!
Je kunt ook beide prodcuten in 1 halen daarom raadde ik je de Dodo Prime lite aan.
 
Dat klopt bij het 5 stappen plan, ging eerst voor het simpele plan maar denk daar nu toch heel anders over:D
hmm dan komt dat op de lijst van volgende week + iets voor de banden, hebben jullie daar tips/suggesties voor
 
Ik zelf gebruik de no spitting tire spray van Shining Monkey, omdat ik vind dat die het mooiste resultaat geeft.
Hiernaast heb ik ook nog de High Endurance van Meguiars die veel mensen gebruiken en lang blijft zitten.
De Pb bold n bright schijnt ook goed te zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.
 
Ik gebruik de Endurance High Gloss Tire Protection Gel van Meg's en ben hier erg tevreden over!

Banden eerst even reinigen / ontvetten met een ontvetter en vervolgens de gel aanbrengen!
 
Xizer zei:
Ik gebruik de Endurance High Gloss Tire Protection Gel van Meg's en ben hier erg tevreden over!

Banden eerst even reinigen / ontvetten met een ontvetter en vervolgens de gel aanbrengen!
Hoe zit het met de duurzaamheid want die valt me bij de Pb bold n bright tegen.
 
Niet zo geweldig om eerlijk te zijn. Mits redlijk goed weer haal ik 2 weken uit 2 lagen.
 
B.K. zei:
Niet zo geweldig om eerlijk te zijn. Mits redlijk goed weer haal ik 2 weken uit 2 lagen.
Is er eigenlijk een bandendressing die wel een redelijke levensduur heeft? Een regenbuitje en de glans is er snel af. Blijft vervolgens nog een paar dagen zwart maar daarna heb je het eigenlijk wel gehad.
 
DAF-44 zei:
Is er eigenlijk een bandendressing die wel een redelijke levensduur heeft? Een regenbuitje en de glans is er snel af. Blijft vervolgens nog een paar dagen zwart maar daarna heb je het eigenlijk wel gehad.
Ik heb dat zelfde probleem met mijn rubberen onderdelen zoals mijn bumper stootstrips.
 
Van al de gene die ik heb geprobeerd ,was het resultaat meestal teleurstellend.
(Megs Endurance ,New Look Trim Gel ,Shining Monkey en tot overmaat zelf de Turtle Wax)
Hopende dat er ooit iets in huis komt wat toch iets van levensduur heeft. :roll
 
B.K. zei:
Van al de gene die ik heb geprobeerd ,was het resultaat meestal teleurstellend.
(Megs Endurance ,New Look Trim Gel ,Shining Monkey en tot overmaat zelf de Turtle Wax)
Hopende dat er ooit iets in huis komt wat toch iets van levensduur heeft. :roll
Nou zakt me de moed toch een beetje in de schoenen ... Ik had toch de hoop dat er wel producten met een fatsoendelijk standtijd te krijgen zouden moeten zijn.
Ik vind het een beetje nutteloos om me met trim en banden dressing bezig te houden in de winter als het resultaat na pakweg 2 dagen terug bij 0 is.
Wellicht voor de winter en "ouderwets" siliconen product?
 
Ik gebruik de Natural Shine van Meguiars, maar wil dit alleen nog gaan gebruiken voor mijn dashbord, ik zoek dus nog wat anders voor mijn stootstrips.

@BK misschien is de Zymol wel wat, want die geeft op die 350 z wat Gerbrand heeft gedaan wel mooie zwarte banden.
 
Swissvax Pneu gaf ook mooie resultaten ,maar dan wil ik wel eerst zeker weten dat het lang genoeg blijft zitten. Die (Zymol ook) kost nog wel iets meer ,en als het dezelfde levensduur heeft is het wel weg gegooid geld.
 
Precies. Als ik vaker de reviews lees op Detailingworld dan word je met kreten als "it will last ages" om de oren gegooid en vervolgens heb je weer iets op de plank staan met een duurzaamheid van nul comma niks. Dus wat dit soort producten aangaat geld vanaf nu "eerst zien dan geloven".
 
Ik vind de Meg's tire gel helemaal niet zo heel slecht qua standtijd. Ik wilde binnekort toch weer een bestelling bij de Swissvax doen dus dan bestel ik de Pneu gelijk even mee, kunnen we deze ook eens testen!
 
Sinds vandaag staan mijn banden in de Wolfgang Tyre Gel. Ik vond de Bold n Bright wat tegenvallen qua levensduur. Ben nieuwd hoe de (veel duurdere) Wolfgang zich houdt de komende tijd. Zie hiervoor verder dit topic.

Overigens: welkom! :)