• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ewoud en zijn Opel Corsa b GSi!

ewoud94

Detailing trainee
26 nov 2013
25
25
31
Overloon
Goeiemorgen alle,

Na een aantal producten besteld te hebben bij Carclean.com heb ik er toch maar eens voor gekozen om een account op het forum aan te maken!
Ik zal een beginnen met te vertellen wie ik eigenlijk ben :)

Ik ben Ewoud Kuypers en kom uit Overloon, ik ben 19 jaar oud en 17 januari word ik 20.
Ik studeer momenteel Marketing en Communicatie MBO Niveau 4, wat ik hierna ga doen is mij nog een raadsel haha.

Sinds mijn 15e ben ik in het bezit van 2 Opel Corsas b GSi, van 2 auto's uiteindelijk 1 kunnen maken.
Nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald ben ik meteen in mijn auto gestapt en wat rijd ie heerlijk zeg...
nu 1 jaar verder begon het toch te kriebelen om in de zomer hem te verwennen, want het was wel nodig er zaten aardig wat swirls en krasjes in de lak.
Nadat ik wat informatie ingewonnen had op het Opel-Forum ben ik aan het bestellen gegaan, hier een lijstje wat ik in de tussentijd heb opgespaard.

Dap 900
Monello pads
Monello polijst middel
Iron-X shampoo / foam
Heavy duty Foam kit voor Nilfisk Alto
Poorboys natty's blue wax.
Aantal was handschoenen.
Droogdoeken van monello
Microvezelfs van Monello.
Basics of bling
Poorboys shampoo (zacht voor de wax)

Ik ben vast nog wel wat vergeten in de haast, maar zoals je misschien kan zien ben ik enorme fan van Monello.
Monello is voor mij een enorm prettig werkend product en relatief een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Nadat ik alles besteld had ben ik begonnen met mijn eigen auto (foto's komen nog!) dit is zeer goed gelukt en hij glimde weer als een nieuwe.
Toen de BMW Z3 (Zomer auto) van mijn ouders in de leuke kleur zwart, het was een verschil van dag en nacht!
Overal op het werk van mijn ouders kregen ze complimenten dat hij er prachtig bij stond.
Toen heb ik een Audi A4 gedetailt van mijn zus en tenslotte nog de Mercedes c klasse van mijn vader.

En toen had ik het echt te pakken, ik ben helemaal verslaafd aan het poetsen en vind het gewoon prachtig om een auto weer te laten blinken!
Mijn auto wordt standaard iedere week met de hand gewassen van boven tot onder, nu in de winter maanden eigenlijk niet op een keer afspuiten na om die Klote pekel een beetje er van af te houden.

Zoals in mijn verhaaltje staat volgen de foto's van mijn auto nog!
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.

Welkom!

Ben benieuwd naar de foto's:)

Ik ben zelf ook helemaal fan van Monello en Poorboys, dat zijn in mijn ogen de 2 enigste merken die goede prijs/kwaliteit verhoudingen hebben..

Hierbij nog de foto's hopelijk zijn ze duidelijk genoeg!

iofb.webp

0cu4.webp