• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ewoud en zijn Opel Corsa b GSi!

ewoud94

Detailing trainee
26 nov 2013
25
25
31
Overloon
Goeiemorgen alle,

Na een aantal producten besteld te hebben bij Carclean.com heb ik er toch maar eens voor gekozen om een account op het forum aan te maken!
Ik zal een beginnen met te vertellen wie ik eigenlijk ben :)

Ik ben Ewoud Kuypers en kom uit Overloon, ik ben 19 jaar oud en 17 januari word ik 20.
Ik studeer momenteel Marketing en Communicatie MBO Niveau 4, wat ik hierna ga doen is mij nog een raadsel haha.

Sinds mijn 15e ben ik in het bezit van 2 Opel Corsas b GSi, van 2 auto's uiteindelijk 1 kunnen maken.
Nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald ben ik meteen in mijn auto gestapt en wat rijd ie heerlijk zeg...
nu 1 jaar verder begon het toch te kriebelen om in de zomer hem te verwennen, want het was wel nodig er zaten aardig wat swirls en krasjes in de lak.
Nadat ik wat informatie ingewonnen had op het Opel-Forum ben ik aan het bestellen gegaan, hier een lijstje wat ik in de tussentijd heb opgespaard.

Dap 900
Monello pads
Monello polijst middel
Iron-X shampoo / foam
Heavy duty Foam kit voor Nilfisk Alto
Poorboys natty's blue wax.
Aantal was handschoenen.
Droogdoeken van monello
Microvezelfs van Monello.
Basics of bling
Poorboys shampoo (zacht voor de wax)

Ik ben vast nog wel wat vergeten in de haast, maar zoals je misschien kan zien ben ik enorme fan van Monello.