• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

EX-P wel of niet?

Dat is op zich ook niet zo gek, een shampoo met was erin geeft toch feitelijk hetzelfde effect als een spraywax o.i.d.? Gewoon een aanvullend laagje zonder daadwerkelijk een extra laag was aan te brengen. Het lijkt mij dat het ook niet echt iets aan je eerder aangebrachte laag doet maar gewoon het effect geeft. :)

Sinds vorig jaar doe ik 2 laagjes 845 op de auto's en wordt er gewassen met PB SS&W in de winter. Ik weet niet of de wax uit de shampoo veel doet, maar toen ik enkel EX-P op de auto had merkte je toch de eerste 2 dagen na het wassen dat er meer beading was dan na het wassen met een gewone shampoo (PB SS&S). Maar lang zal het effect niet blijven duren denk ik (anders moesten we niet meer waxen hé...)