Ik had al een hele lijst en schuur vol met spullen voor de auto, het enige wat nog ontbrak was een DAP. Heb hier zo lang lang over lopen zeuren bij het thuisfront dat ik deze dan maar voor mijn verjaardag heb gekregen! Een DAP900 om precies te zijn.
Deze is vorige week binnengekomen en ben van het weekend eindelijk aan de slag gegaan met de DAP. Gisteren eerst een andere auto gedaan, vandaag mijn eigen auto onder handen kunnen nemen.
De auto is altijd al wel redelijk bijgehouden, ondanks het wassen met 2 emmers toch lichte waskrassen en swirls over de auto verspreid. Kleien was niet nodig, auto staat altijd onder de carpoort en de lak was nog heel glad, geen oneffenheden of vogelpoep wat ingebrand is bijvoorbeeld.
1.) Wassen, 2 emmer methode wat ik altijd al doe.
2.) Machinaal polijsten met Monello Raffini Mezzo op een oranje pad
3.) Wat lichte parkeerschades (aangebracht door andere) aangepakt met de oranje pad en Mezzo. Heb hiermee alles weg kunnen krijgen, dus nog zonder de gele pad!
4.) Machinaal nabewerken met Monello Rafinni Finish op een witte pad
5.) Machinaal Poorboys Blackhole op een zwarte pad toegebracht
6.) Met de hand Collinite No. 845 aangebracht
7.) Trim Restorer aangebracht op de stootstrippen en andere plastic delen van de auto
8.) Wolfgang Tyregel aangebracht op de banden.
Enige wat ik niet meer heb gedaan is de ramen schoonmaken, zit wat opgedroogd water op maar kon geen motivatie meer vinden om deze nog schoon te maken.
Heb geen foto's gemaakt van hoe de auto eruit zag, alleen het resultaat dus op de foto. Moet nog betere foto's maken, daar had ik geen zin meer in.
Totaalplaatje:
Deze foto zegt wel genoeg denk ik zo!
Ze kan er voorlopig weer tegenaan! Binnenkort een hele leuke uitdaging, een Corvette C1 uit 1967! Kom maar op!
Deze is vorige week binnengekomen en ben van het weekend eindelijk aan de slag gegaan met de DAP. Gisteren eerst een andere auto gedaan, vandaag mijn eigen auto onder handen kunnen nemen.
De auto is altijd al wel redelijk bijgehouden, ondanks het wassen met 2 emmers toch lichte waskrassen en swirls over de auto verspreid. Kleien was niet nodig, auto staat altijd onder de carpoort en de lak was nog heel glad, geen oneffenheden of vogelpoep wat ingebrand is bijvoorbeeld.
1.) Wassen, 2 emmer methode wat ik altijd al doe.
2.) Machinaal polijsten met Monello Raffini Mezzo op een oranje pad
3.) Wat lichte parkeerschades (aangebracht door andere) aangepakt met de oranje pad en Mezzo. Heb hiermee alles weg kunnen krijgen, dus nog zonder de gele pad!
4.) Machinaal nabewerken met Monello Rafinni Finish op een witte pad
5.) Machinaal Poorboys Blackhole op een zwarte pad toegebracht
6.) Met de hand Collinite No. 845 aangebracht
7.) Trim Restorer aangebracht op de stootstrippen en andere plastic delen van de auto
8.) Wolfgang Tyregel aangebracht op de banden.
Enige wat ik niet meer heb gedaan is de ramen schoonmaken, zit wat opgedroogd water op maar kon geen motivatie meer vinden om deze nog schoon te maken.
Heb geen foto's gemaakt van hoe de auto eruit zag, alleen het resultaat dus op de foto. Moet nog betere foto's maken, daar had ik geen zin meer in.
Totaalplaatje:
Deze foto zegt wel genoeg denk ik zo!
Ze kan er voorlopig weer tegenaan! Binnenkort een hele leuke uitdaging, een Corvette C1 uit 1967! Kom maar op!