• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Extra afhaalmogelijkheid pakketjes

Dat zou echt top zijn!

Ik woon in de stad en ken de buren maar amper. Ik heb wel een postkantoor om de hoek waar ik heel gemakkelijk op kan halen. Dit zal voor mij echt een vooruitgang zijn :-)^

Ik ben zo ongeveer voor de hele straat het postkantoor, pakjes die niet bezorgd kunnen worden leveren ze bij mij af en dan komen de mensen het later die dag wel weer bij mij ophalen, ik mis enkel nog een ptt pet :-b

Mark

Waarom zorgen ze er niet gewoon voor dat ze een contract krijgen waarbij de consumenten kunnen kiezen voor "pak je gemak". Dan kunnen de klanten er zelf voor kiezen om bv niet thuis te laten bezorgen maar gelijk naar het postkantoor te laten brengen en het daar op te halen.
Dan heb je toch verzending via PostNL maar wel gelijk de mogelijkheid om te kiezen voor het afhaalpunt.

*voortaan goed lezen en dan pas reageren ;D was al tig keer gezegd*

Om dit topic maar even een ongegeneerde schup te geven, komt de PakjeGemak functie nog bij Carclean? Zou ik persoonlijk ideaal vinden en gebruik het bij andere webshops altijd waar mogelijk. Ik ben overdag bijna niet thuis dus dan is het fijn om gewoon 's avonds tijdens het boodschappen doen bij de AH gelijk je pakketje mee te kunnen nemen zonder dat je weer met zo'n code moet gaan inloggen of 2 dagen wachten totdat het weer bij het postkantoor afgegeven is.

Je kunt gewoon het adres van het postkantoor op geven, dan kun je hem daar ophalen!
Heb ik laatst ook gedaan, de vrouw achter de balie vond alleen raar dat zij een handtekening moest zetten, mja zij ontvangt hem eigenlijk!

Voor de zekerheid kan je het altijd bij het postkantoor vragen, maar het moet eigenlijk gewoon kunnen.:-b

Komt nog de mogelijkheid in de webshop om een pakket op het postkantoor te kunnen laten bezorgen? Dus door middel van een postcode ingeven een locatie te kiezen waar het pakketje heen kan?

Zou voor mij ideaal zijn.
Hoor graag :)

• Leuk
Reacties: Cordoba