• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Extractor en Leder interieur?

Jeroen

Detailing guru
Tester of Bling
16 mei 2008
4.425
193
Frentsjer, Fryslân, Nederlân
Zou dit een beetje mogelijk zijn? Of juist helemaal niet. :weetniet

Zou met name het leder (incl, geperforeerde gaten ook gereinigd kunnen worden? Of trekt het water echt totaal niet door het leder heen? En bereiken we niets met de extractor?

Anders gaan we gewoon lekker handmatig met de APC aan de slag, en dan er over heen met de Poorboy's World Leather Stuff :cool:
 
Lekker met APC en Leather stuff aan de gang. Extractor heeft geen nut en zal waarschijnlijk het leer beschadigen.
 
Mmmh ik had al zo'n vermoeden :-"

Maar geeft ook niet, wordt er zelf niet minder van dus ja (oke, de zon schijnt, en kreeg dus deze ingeving) Maar ja, mijn extractor er varing is tot nu toe begonnen en geëindigd met een 4-tal automatten :p

Na ja, ga zo meteen maar eens aan de gang :D
 
De APC zou ik trouwens i.c.m. met een leerborsteltje gebruiken Jeroen, ik weet niet of je deze hebt? Op deze manier komt zoveel meer vuil los als wanneer je het met een MF doek of iets dergelijks doet.
Een zacht schoenenborsteltje zou ook voldoen, let wel; ZACHT! ;)
 
Echt leder borsteltje heb ik nog niet :schaam

Een zacht schoenborsteltje hebben we daar in tegen wel weer, maar wil dat ook liever niet over mijn interieur heen halen denk ik :confused:

Zal eens zoeken naar zo'n borsteltje :cool:
 
Leerborstels? Die ken ik nog niet... :) ...Ik gebruik altijd eerst was lauw water, en daarana de cleaner conditioner van Meguiars. welke mengverhouding van APC zou je hiervoor kunnen gebruiken? 1:20 ofzo? of kan ik dan ook net zo goed water gebruiken?...:D

(prachtig interieur trouwens Jeroen!)
 
bij cc hebbben ze een borsteltje van leer,volgens mij hun eigenmerk.
heb het laatst als cadeau erbij gekregen,nu nog een leder interieur:p
maar ze voelt wel heel zacht aan,is opgebouwd uit paardenhaar.
[edit]dit is ie: https://www.Carclean.com/product/Carclean.com/Interieur_borstel_Paardenhaar__85-590_101232
 
Xizer zei:
De APC zou ik trouwens i.c.m. met een leerborsteltje gebruiken Jeroen, ik weet niet of je deze hebt? Op deze manier komt zoveel meer vuil los als wanneer je het met een MF doek of iets dergelijks doet.
Een zacht schoenenborsteltje zou ook voldoen, let wel; ZACHT! ;)

https://www.Carclean.com/product/Carclean.com/Interieur_borstel_Paardenhaar__85-590_101232


En extractor niet doen, werkt niet op leer.