• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fast Eddie stelt zich voor

Fast Eddie

Detailing trainee
11 dec 2010
6
47
Tilburg
Mijn naam is Edwin(Fast Eddie), 39 lentes jong, en heb me hier aangemeld om toch eens wat meer tips op te doen m.b.t. detaillen en autolak onderhoud.
Ik ben al een tijdje in het bezit van een "beginnerspakketje" Meguiars en heb daar inmiddels met veel plezier al een aantal keren gebruik van gemaakt.

Momenteel is dit mijn daily ride, een rode Mazda MX5 uit 1999:

MX5-Ed028.jpg


MX5-Ed021.jpg


MX5-Ed019.jpg
 
Welkom!
Mooie auto, daar ga je nog véél poetsplezier aan beleven, als ja hier maar lang genoeg rondneust en veel vragen durft stellen.
Groetjes mini
 
Thanks voor het warme welkom :)^

Dat poetsplezier zit er inmiddels wel een beetje in met zo'n rode... Heb momenteel de winterslofjes onder de auto liggen, dus de lichtmetaaltjes kunnen weer gepoetst worden(gaat nog aardig wat werk inzitten met die gepolijste rand(geen blanke lak)).
 
Welkom, en idd nette wagen hoor! Maar datw as al eerder gezegd. Vind de velgen ook erg goed staan bij deze wagen. Komt helemaal goed zo :)