Alle geruime tijd houd ik het forum van CarClean in de gaten. Heb de laatste tijd veel informatie opgenomen maar ben toch met een aantal vraagjes blijven zitten. Daarom heb ik me geregistreerd. De vragen zal ik later in een apart topic stellen. Eerst maar eens voorstellen!
Mijn naam is Pascal, afkomstig uit het mooie zuiden (nouja niet helemaal, Horst bij Venlo) en sinds anderhalf jaar in bezit van een mooie Nissan 350z roadster. Bij het kopen van deze auto heb ik mezelf beloofd om hem goed bij te houden. Hier horen natuurlijk de nodige poetsmiddeltjes bij en zo ben ik hier terecht gekomen. Naast het detailen van mijn auto speel ik in mijn vrije tijd graag een spelletje op de pc.
Onderstaand een aantal foto's van mijn 350z na zijn eerste detail beurt. Hier is natuurlijk nog veel aan te verbeteren.
Stappenplan Nissan:
Afspuiten: HD
Wassen: Meguiars Gold Class + Monello washmit
Velgen: Meguiars - Hot Rims All Wheel & Tire Cleaner
Drogen: Meguiars - Water Magnet / Monello - Senza Acqua Drying Towel
Kleien: Monello Dolce Verde + Monello Perfetto 1:1
"Polijsten": PB - Professional Polish (Witte handpad)
Waxen: Meguairs NXT Tech Wax 2.0 (Bijgeleverde pad)
Ruiten: Meguairs: Perfect Clarity
Voor het dak gebruik ik RaggTopp - Fabric + Vinyl Cleaner en hierna meerder lagen 303 - Aerospace Protectant.
Leder interieur: Mothers wax - Leathertech Care Kit
De Nissan is ingeruild en als alles goed verloopt kan ik volgende week mijn splinternieuwe Seat Leon Cupra (Nevada White) ophalen. Voor deze auto wil ik een nieuw stappenplan met nieuwe producten gaan gebruiken. En daar heb ik natuurlijk jullie hulp voor nodig. Topic volgt snel. Ook volgen er natuurlijk foto's van de Cupra wanneer deze in mijn bezit is.
Mijn naam is Pascal, afkomstig uit het mooie zuiden (nouja niet helemaal, Horst bij Venlo) en sinds anderhalf jaar in bezit van een mooie Nissan 350z roadster. Bij het kopen van deze auto heb ik mezelf beloofd om hem goed bij te houden. Hier horen natuurlijk de nodige poetsmiddeltjes bij en zo ben ik hier terecht gekomen. Naast het detailen van mijn auto speel ik in mijn vrije tijd graag een spelletje op de pc.
Onderstaand een aantal foto's van mijn 350z na zijn eerste detail beurt. Hier is natuurlijk nog veel aan te verbeteren.
Stappenplan Nissan:
Afspuiten: HD
Wassen: Meguiars Gold Class + Monello washmit
Velgen: Meguiars - Hot Rims All Wheel & Tire Cleaner
Drogen: Meguiars - Water Magnet / Monello - Senza Acqua Drying Towel
Kleien: Monello Dolce Verde + Monello Perfetto 1:1
"Polijsten": PB - Professional Polish (Witte handpad)
Waxen: Meguairs NXT Tech Wax 2.0 (Bijgeleverde pad)
Ruiten: Meguairs: Perfect Clarity
Voor het dak gebruik ik RaggTopp - Fabric + Vinyl Cleaner en hierna meerder lagen 303 - Aerospace Protectant.
Leder interieur: Mothers wax - Leathertech Care Kit
De Nissan is ingeruild en als alles goed verloopt kan ik volgende week mijn splinternieuwe Seat Leon Cupra (Nevada White) ophalen. Voor deze auto wil ik een nieuw stappenplan met nieuwe producten gaan gebruiken. En daar heb ik natuurlijk jullie hulp voor nodig. Topic volgt snel. Ook volgen er natuurlijk foto's van de Cupra wanneer deze in mijn bezit is.
Laatst bewerkt: