• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

FF voorstellen

bram

Detailing rookie
31 mrt 2009
33
0
Hallo, ik ben Bram, afkomstig uit Belgie (omgeving Antwerpen) en heb uiteraard zoals de meeste mensen hier een passie voor auto's. Momenteel rij ik dagelijks met een Seat Leon FR en als ex-weekendwagens heb ik ondermeer een e36m3 en een e30m3 in het bezit gehad. Spijtiggenoeg zijn deze ondertussen voorkocht en wordt al het geld momenteel in bouwstenen gestoken :)^ Hieronder enkele foto's :

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom..! :-)^

Meer foto's van de E36..? Die ziet er geweldig uit :love

En de foto's ,je kan ze best eerst verkleinen voordat je ze upload ,wist je mss al.. VSO Image Resizer is een leuk gratis programma.

B.K. zei:
Welkom..! :-)^

Meer foto's van de E36..? Die ziet er geweldig uit :love

En de foto's ,je kan ze best eerst verkleinen voordat je ze upload ,wist je mss al.. VSO Image Resizer is een leuk gratis programma.

Zow, eindelijk gelukt ,^^ . Zal er morgen nog enkele posten, bedankt voor de info

En alweer een Seat-rijder erbij. Welkom. Mooie FR.
Tip. Vervang je achterwisser door een achterwisser van een Skoda Fabia.
Kost weinig en staat veel netter.
Kijk maar: http://www.seat-online.nl/forum/index.php/topic,33949.40.html

Welkom op het forum en mooie wagens hoor! Al heb ik het idee dat die E36 M3 geen echte is... :schaam

FRfreak zei:
En alweer een Seat-rijder erbij. Welkom. Mooie FR.
Tip. Vervang je achterwisser door een achterwisser van een Skoda Fabia.
Kost weinig en staat veel netter.
Kijk maar: http://www.seat-online.nl/forum/index.php/topic,33949.40.html

Het is inderdaad mooier maar ik heb gezworen aan deze niks te vervangen want dan stopt het weer niet :-p

@Xizer : En hoe kom je bij dat idee als ik vragen mag?

Omdat ik een M3 eigenlijk uitsluitend met die roostertjes in de zijschermen ken... Of zit ik er nu naast?

Ik ken ze (dat model) eigenlijk ook niet anders dan met de luchtroostertjes in de zijkant. Maar goed, ik ben geen BMW kenner ;)

bram zei:
@Xizer : En hoe kom je bij dat idee als ik vragen mag?

@ BRAM

Ten eerste heel hartelijk welkom hier op dit leuke forum. Maar ik ga ook gelijk een beetje kolen op het vuur gooien. Ik weet wel zeker dat dit geen echte M3 is. Dus, speciaal voor jou, draai ik de quote eventjes voor je om.

Hoe kom je bij het idee dat dit wel een echte M3 is als ik vragen mag ?????

Voordat er een welles/nietes spelletje uitbreekt over de "M3", houden we het wel netjes? Behandel elkaar met respect ;)

Xizer zei:
Omdat ik een M3 eigenlijk uitsluitend met die roostertjes in de zijschermen ken... Of zit ik er nu naast?

Volgens mij werden de luchtroostertjes toegepast vanaf de E46 M3 serie. Want ik heb nog nooit een E36 M3 gezien mét de roostertjes (origineel bmw) gezien.

En welkom op het forum. :-)^

Klikerdeklik

Hadden jullie allemaal op de eerste hit met Google afbeeldingen kunne vinden.
Dus voor we iemand afbranden en met kolen gaan werpen, is het wel zo netjes eerst je huiswerk te doen;)

Welkom Bram, Dennis zal blij zijn met nog een seat driver8-)

MrSandman zei:
Volgens mij werden de luchtroostertjes toegepast vanaf de E46 M3 serie. Want ik heb nog nooit een E36 M3 gezien mét de roostertjes (origineel bmw) gezien.

En welkom op het forum. :-)^

Volledig juist! De e46m3 heeft roostertjes op het zijscherm. Het is wel degelijk een ///M3, hier nog enkele foto's in originele toestand

Jawel, de kolen op het vuur begonnen te branden.
Het is dus geen M3. Het is een E36 M3 ..........

Ging er mij maar eventjes om dat die motorkap open ging :lol

@Bram: Prachtige bak jongen. Allebei trouwens. Welkom en veel plezier op dit forum. Leuke auto's om te detaillen en te onderhouden.

Welkom!...Die E30 M3 :love :love ....wat een fantastisch mooie auto blijft dat...Bij mij in de buurt staat een witte...Ik rij er altijd even rustig langs om weer even naar te kijken...een van mijn favoriete auto's aller tijden...Ooit hoop ik er zelf nog eens een te mogen bezitten...:)

Zo, ik heb men Seat een 2tal weken geleden is onder handen genomen. Ik heb hem behandeld icm met ssr reeks.
Dus :

- eerst geclayed
- met de oranje lc pad en ssr 2,5
- na bewerkt met de witte lc pad en ssr 1
- black hole met de zwarte lc pad
- natty's aangebracht als laatste

Nu heb ik hem vandaag gewassen en ik zie vanalle hologrammen/marring... Heb ik hem verkeerd gewassen of iets verkeerd gedaan in de behandeling? Vlak na de behandeling heb ik hier niets van gezien