• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

FF voorstellen !

Beemer

Detailing addict
6 sep 2011
69
65
Hallo allemaal !

Mijn naam is Anthony (46) en kom uit het pittoreske Kaatsheuvel. Via een buurjongen ben ik bij Carclean.com terecht gekomen en heb er direct een aantal top producten aangeschaft (zie onderstaand lijstje). De levering gaat erg snel en het mooie van alles is dat mijn spullen geleverd zijn zonder bezorgkosten en ik een gratis EZ Droogdoek van 39x39cm bij mijn bestelling aan trof.:-)^

Aant. Art.Nr. Omschrijving
1 101684 Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm
1 100733 Spray and Rinse Wheel Cleaner - 946ml
1 100750 EZ Detail Brush
1 100044 Ultimate Wipe Wash Mitt (Super Thick Microfiber)
1 100903 Work Towel - 39x39cm (matgroen)

Verder ben ik een echte BMW freak, vandaar dat ik al meer dan 25 jaar naar volledige tevredenheid BMW rijdt. Na een aantal 3-series (nieuw en gebruikt), ben ik momenteel in het bezit van een BMW 1 serie (BJ 09-’11)
Bijgevoegd een paar foto’s van mijn auto, al moet ik wel ff vermelden dat mijn sportuitlaat en chromen grill, als onderdeel van het "Performance Pack" nog gemonteerd moeten worden. Deze waren helaas niet voorradig bij de aflevering, iets wat ik niet gewend ben van BMW maar goed. Beide onderdelen stonden in backorder, maar vrijdag 16.09.2011 worden ze dan toch eindelijk gemonteerd.
Zoals je hieronder kunt zien, heb ik inmiddels mijn verlanglijstje al weer verder aangevuld met twee producten, maar daar gaat binnenkort vast nog meer bijkomen !

101228 Poorboys World - Leather Stuff - 946ml 06-09-2011
101105 Poorboys World - Microfiber Applicator 06-09-2011

Dit is huidige bolide. Foto's zijn genomen net nadat ik hem gewassen heb met de spullen gekocht via Carclean.com 8-o
Mijn volledige BMW album, waarin ook mijn andere BMW's zijn opgenomen kun je HIER bekijken.

Beemer%252520Mozaik.webp

Welkom!!

Knappe auto , die goede verzorging verdient!!(en krijgt :-)^ )

Dan kan je het wel waarderen dat ik af en toe die van iemand anders poets.

Danny

Welkom Anthony!!! Hopelijk zul je veel lezen en leren op dit forum! Als je je even inleest weet je al snel van wie je wel wat aan moet nemen en wie niet. (Detailers met een half jaar ervaring die denken de wijsheid in pacht te hebben)

Dries

hey!!

is ook wat ik ervan dacht , doe gewoon hier , dat is al gek genoeg hoor !!:ja

we kunnen heus die kleinere letters wel lezen :-b

Danny