• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Fiat 500 (2008

DennisBoersma

Detailing guru
7 dec 2018
128
105
Vandaag deze gele fiat 500 gedaan!

Gewassen met autofinesse shampoo
Gekleid met meguairs klei
Ontijzeren
Polijsten met SRP
Wax, dodo juice orange crush
IMG_6806.jpg
IMG_6802.jpg
IMG_6803.jpg
IMG_6800.jpg
IMG_6798.jpg
IMG_6799.jpg
IMG_6805.jpg
 
Af en toe wel overwogen, alleen als ik zie hoe blij de eigenaren zijn als ik de auto terugbreng vind ik handmatig polijsten voldoende. Ik vind het zelf ook leuker om te doen omdat ik (voor Mn gevoel) meer controle heb
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Timm
Ik snap je punt, inderdaad. :D Maar de kritischer eigenaren zullen (zeker na verloop van tijd) zien dat de kwaliteit niet zo duurzaam was. (All-In-One)

de SRP is dan ook niet echt ''polijsten'' zoals je met een polijstmiddel zou kunnen doen. ;) De SRP verbergt meer dan dat hij verwijderd.
 
  • Leuk
Reactions: DennisBoersma
Ik snap je punt, inderdaad. :D Maar de kritischer eigenaren zullen (zeker na verloop van tijd) zien dat de kwaliteit niet zo duurzaam was. (All-In-One)

de SRP is dan ook niet echt ''polijsten'' zoals je met een polijstmiddel zou kunnen doen. ;) De SRP verbergt meer dan dat hij verwijderd.

Volledig met je eens. Nu is het mij opgevallen dat de meeste eigenaren van de auto’s die ik nu gedaan heb toch weer door de wasstraat gaan. Dus dan is het sowieso van korte duur. Maar het is er altijd wat van opgeknapt aangezien de lak zelf schoner is.

Maar voor de kritische eigenaren zal het indd opvallen dat het niet zo mooi is als machinaal poetsen.
 
En, wat zijn je bevindingen van de Dodo Orange Crush? zou deze willen aanschaffen voor mijn rode auto.

Erg makkelijk aan te brengen. Ik doe het met een fingermitt van dodo juice. Je bent wel lang bezig maar met zon fingermitt is het makkelijker om de wax uit het panel potje te halen.

Beading weet ik nog niet.
Standtijd zal rond de 3 maanden zijn, mits goed onderhouden.
 
  • Leuk
Reactions: NathanCelica