• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fiat 500 Twinair Sport

RST-Smurf

Detailing guru
25 mrt 2010
2.851
105
Deze wagen al een tijdje geleden al gedaan , maar wou hem niet onthouden voor de kijkbuisdetailertjes:lol

Een tijdje terug werden hier een lading Fiatjes neer gezet.En dit keer de Sport uitvoering.

Voor deze wagen was de bedoeling dat die er goed bij moest staan.Waren de eerste Sportjes die hier werden verkocht.En er moesten dus wat foto`s gemaakt worden.

dus de voor foto`s :

DSCN5289.webp

DSCN5291.webp

DSCN5293.webp

DSCN5296.webp

DSCN5297.webp

DSCN5305.webp

DSCN5306.webp

DSCN5307.webp

Een keer de tip van gekregen dat je Iron-X voor het wassen moet gebruiken.
Dus zodoende:

DSCN5311.webp

DSCN5313.webp

DSCN5314.webp

DSCN5321.webp

DSCN5323.webp

Vervolgens de wagen met ruim veel water afgespoten.En de rubbers en trims met de PBW APC met Meg SD schoongemaakt.En de motorruimte met ditzelfde gedaan.En vervolgens de wagen gewassen met de PBW SS&S.Wat me opviel tijdens het wassen was dat de lak al gladder aanvoelde dan normaal dat ik Iron-X na het wassen doet.

Maar toch na het wassen toch nog een keer de Iron-X gebruikt.En er kwam her en der toch nog wat sporen :

DSCN5336.webp

DSCN5339.webp

Vervolgens de wagen gedroogd.En een rondje lak gedaan.Dit was het enigste wat er op te vallen was :

DSCN5340.webp

Het dak met de witte pad met Mezzo gedaan.en vervolgens de gehele wagen met zwarte pad en Finale gedaan.En hierna gekozen voor de DGPS van Wolfgang.

Alle trims met de Carpro Perl coat gedaan.Bandjes in de Bold N Brigth van PBW.Velgen in de Wheelsealant van PBW.Ramen met de Meg Glass cleaner.En in de motorruimte ook de Perl gebruikt.

En dan hier wat na foto`s :

DSCN5461.webp

DSCN5465.webp

DSCN5472.webp

DSCN5473.webp

DSCN5474.webp

DSCN5475.webp

DSCN5476.webp

DSCN5477.webp

DSCN5478.webp

DSCN5480.webp

Na deze wagen ook 1 in het blauw gedaan :

DSCN5257.webp

DSCN5243.webp

DSCN5246.webp

DSCN5248.webp

DSCN5253.webp

DSCN5256.webp

Vanavond de witte nog een keer gewassen en nagelopen, want er is nu een gelukkige nieuwe eigenaar.

Mooi resultaat op een mooie auto(s), maar die iron x had je achterwege kunnen laten....was niet echt nodig. :lol

Mooi man, die blauwe heb ik in het echt gevoeld.
Hier blijft echt niets meer op plakken denk ZO glad !!

Toch zeg ik qua blauw pacific blue hoor, mijn kleurtje :-"

Die staan er mooi bij! Mooi resultaat.

BTW wat een vervuiling op die witte. Zo'n jonge auto en dan die mate van vervuiling... 8-()) Watskeburt?

Is mischien een idee om een bescherming op de matjes te leggen.
Zo blijven deze mooi proper als je van de kiezel steentjes de auto in stapt.
Voor de rest prima hoor.

Erg mooi geworden Smurf! Ik vind vooral de vuilniszakgrijze erg mooi (of is het blauw?). En wat worden nieuwe auto's toch altijd vies van het transport!