• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fiat Croma(Detail van 28/06)

@senic: Is inderdaad wat jammer. Maar toen ik velgrandbescherming vroeg aan die gast van de bandencentrale, zei die dat dat niet meer gedaan werd. Misschien bedoelde die dat het niet ging voor dit type band.
 
Gisteren de laatste hand gelegd aan een detail van mijn Fiat Croma. Aangezien het gisteren al begon te schemeren, heb ik deze morgen even wat foto’s genomen. Jammer genoeg nog geen zon te zien, dus de foto’s zijn niet echt optimaal.

Eerste en vooral velgen gereinigd met Valet Pro “Bilberry” en EZ Detail brush + Mothers wheel brush, Iron-x. Banden met PB’s APC 1:7. Daarna de auto gewassen met Wolf’s “white Satin” + Meguiar’s wash mitt, gekleid met Valet Pro Clay Bar + Citrus Bling 1:7. Er kwam eigenlijk maar weinig vervuiling van de auto. Daarna de auto opnieuw gewassen en gedroogd met Delirium en PB’s Spray & Wipe. Dan was het tijd om de auto binnen te zetten en alles af te plakken. Om te polijsten, heb ik deze keer de producten van Monello gebruikt. Na een testspot kwam ik ik uit op Mezzo op wit en Finale op zwart. Na het polijsten, de auto opnieuw gewassen met Auto finesse “Lather”, en gedroogd met de Delirium en Spray & Wipe. Daarna terug de garage in, en de volledige auto afgenomen met CarPro “Eraser”(geweldige geur heeft dit product), en de volledige auto met Auto finesse “Rejuvenate” op een zwarte pad. En om af te werken, 2 laagje Auto Finesse “Tough Coat” en nog eens nagelopen met Auto Finesse Finale. De trim zijn allemaal gedaan met PB's "Trim Restorer" en de banden met Mothers "Reflections Advanced Tire Care".


P1010556.jpg
P1010557.jpg
P1010558.jpg
P1010561.jpg

Gisteren op de parking van mijn werk nog snel een foto genomen van de achterkant in de zon.

IMG_0799.jpg